SEO rokasgrāmata 2019 gadam

Palieliniet savas ekomercijas vietnes redzamību un popularitāti, izmantojot meklētājprogrammu optimizāciju, satura mārketingu un saišu(linku) izveidi.

Kāda ir pirmā lieta, kas jums jādara, kad jums ir nepieciešamas jaunas mārketinga idejas? Ko darīt, kad izlemjat, ka ir laiks mainīt veidu, kā jūs galu galā saglabājat grāmatas? Vai arī ievērojiet automašīnai tukšu riepu?

Manuprāt, jūs vērsieties pie Google.

Bet vai jūs zināt, ka 89% B2B pircēju un 81% tiešsaistes pircēju dara to pašu?

Saskaroties ar problēmu, izaicinājumu vai pat izvēli, viņi googlē to. Vienkārši!

Tāpēc tā ir aukstā, skarbā patiesība, ka, vismaz bez nedaudz Google klātbūtnes, jūsu bizness ir maz ticams, ka izdzīvos ilgi.

Šajā rokasgrāmatā jūs atradīsit stratēģiju, lai izveidotu šo klātbūtni - Search Engine Optimization (SEO).

Jūs uzzināsiet, kas ir SEO, kā tas darbojas un kā rīkoties, lai jūsu vietne tiktu novietota meklētājprogrammas rezultātos.

Bet pirms mēs sākam, es vēlos jūs pārliecināt par kaut ko.

Tik daudz resursu veido SEO kompleksu. Viņi skandina lasītājus ar tehnisko žargonu, koncentrējas uz progresīviem elementiem un retu reizi izskaidro SEO dziļāk par teoriju.

Es apsolu jums, šī rokasgrāmata nav tāda.

Turpmākajā tekstā es sadalīšu SEO galvenajās daļās un parādīšu, kā izmantot visus tā elementus, lai izveidotu veiksmīgu SEO stratēģiju.

Turpiniet lasīt, lai saprastu SEO.

Kas ir SEO ?

Pamatā SEO koncentrējas uz neko citu, kā tikai paplašinot uzņēmuma redzamību dabiskās meklēšanas rezultātos. Tas palīdz uzņēmumiem meklēšanas rezultātos būt  augstāk SERPs (Search Engine Result Page). Savukārt, piesaistot vairāk vietnes apmeklētāju, palielinot izredzes iegūt vairāk reklāmguvumu.

Kad tiek lūgts paskaidrot, kas ir SEO, es bieži izvēlos to nosaukt par stratēģiju, lai nodrošinātu, ka, ja kāds googlē jūsu produktu vai pakalpojumu kategoriju, viņi atrod jūsu vietni.

Bet tas nedaudz vienkāršo disciplīnu. Tajā nav ņemti vērā elementi, piemēram, dažādas klientu informācijas vajadzības. Tomēr tas atklāj tā būtību.

Īsāk sakot, SEO vada divas lietas - klasifikāciju un redzamību.

Klasifikāciju


Šis ir process, ko meklētājprogrammas izmanto, lai noteiktu, kur ievietot noteiktu tīmekļa lapu SERPs.

Redzamība


Šis termins apraksta, cik svarīgs konkrētais domēns ir meklētājprogrammas rezultātos. Ar augstu redzamību jūsu domēns ir pamanāms SERPs. Zemāka meklēšanas redzamība rodas, ja domēnam nav redzami daudzi atbilstošie meklēšanas vaicājumi.

Abi ir atbildīgi par galveno SEO mērķu - satiksmes un reklāmguvumu nodrošināšanu.

Ir vēl viens iemesls, kāpēc jums vajadzētu izmantot SEO.

Šī disciplīna palīdz izvietot jūsu zīmolu gandrīz visā pirkšanas procesā.

Savukārt tā var nodrošināt, ka jūsu mārketinga stratēģijas atbilst jaunajiem pirkšanas noteikumiem.

Jo, kā Google atzina sev - klientu uzvedība ir mainījusies uz visiem laikiem.

Šodien vairāk cilvēku izmanto meklētājprogrammas, lai atrastu produktus vai pakalpojumus, nekā jebkuru citu mārketinga kanālu. 18% vairāk pircēju izvēlas Google pār Amazon. 136% vairāk izvēlas meklētājprogrammu citām mazumtirdzniecības vietnēm. Un B2B pircēji vidēji veic līdz pat 12 meklēšanas vaicājumiem, pirms sazināties ar zīmolu.

Vēl vairāk, viņi dod priekšroku vairākumam pirkšanas procesa.

Piemēram, nesenā pētījumā, ko veica HubSpot Pētijumā, konstatēts, ka 77% cilvēku izpētīja zīmolu pirms iepērkas.

Forrester atklāja, ka 60% klientu nevēlas sadarboties ar pārdevējiem. Turklāt 68% dod priekšroku patstāvīgam pētījumam. Un 62% ir izstrādājuši savus kritērijus, lai izvēlētos pareizo pārdevēju.

Turklāt šis process nekad nav bijis sarežģītāks.

SEO pirceji

Visbeidzot, DemandGen 2017. gada B2B pircēju apsekojums atklāja, ka 61% no B2B pircējiem sāk pirkšanas procesu ar plašu meklēšanu internetā. Salīdzinājumam, tikai 56% iet tieši uz pārdevēja vietni.

Bet kā viņi procesā izmanto meklētājprogrammas?

Sākuma procesā viņi izmanto Google, lai atrastu informāciju par viņu problēmu. Daži arī jautā par iespējamiem risinājumiem.

Tad viņi novērtē pieejamās alternatīvas, pamatojoties uz atsauksmēm vai sociālo mediju informāciju pirms griežās ar jautājumiem pie uzņēmumu. Bet tas notiek pēc visu informācijas avotu izpētīšanas.

Tāpēc klientiem vienīgā iespēja pamanīt un apsvērt jūs, ir parādoties  meklēšanas rezultātos.

Kā Google zina, kā novērtēt weblapu?

Meklētājprogrammām ir tikai viens mērķis. Tās mērķis ir sniegt lietotājiem visatbilstošākās atbildes vai informāciju.

Katru reizi, kad jūs to izmantojat, to algoritmi izvēlas lapas, kas ir visatbilstošākās jūsu meklējumam. Un pēc tam, ierindo tos, vispirms parāda atbilstošākos vai populārākos.

Lai lietotājiem sniegtu pareizu informāciju, meklētājprogrammas analizē divus faktorus:

  1.  Atbilstība starp meklēšanas vaicājumu un lapas saturu. Meklētājprogrammas to novērtē dažādos faktoros, piemēram, tēmā vai atslēgvārdos.
  2. Autoritāte, ko mēra pēc vietnes popularitātes internetā. Google pieņem, ka populārāka ir lapa vai resurss, jo vērtīgāks ir tās saturs lasītājiem.

 

Un, analizējot visu šo informāciju, viņi izmanto kompleksos vienādojumus, kurus sauc par meklēšanas algoritmiem.

Meklētājprogrammas saglabā savu algoritmu noslēpumu. Bet laika gaitā SEO uzņēmumi ir identificējuši dažus faktorus, kurus viņi uzskata par svarīgākajiem lapas vērtēšanu faktoriem. Mēs tos saucam par klasifikācijas faktoriem, un tie ir SEO stratēģijas uzmanības centrā.

Kā jūs drīz redzat, pievienojot vairāk satura, optimizējot attēlu failu nosaukumus vai uzlabojot iekšējās saites, var ietekmēt jūsu klasifikāciju un meklēšanas redzamību. Un tas ir tāpēc, ka katra no šīm darbībām uzlabo rangu faktoru.

 

Trīs galvenie komponenti spēcīgas SEO stratēģijas pamatā

Lai optimizētu vietni, jums jāuzlabo rangu faktori trijās jomās - tehniskā vietnes iestatīšana, saturs un saites. Tātad, iesim caur tām.

  1.  Tehniskā uzstādīšana

Lai jūsu vietne tiktu ierindota, jāizdara trīs lietas:

Pirmkārt, meklētājprogrammai ir jāatrod jūsu lapas tīmeklī.

Tad tam ir jāpārbauda, vai tie izprot rakstu tēmas un identificē atslēgvārdus.

Un, visbeidzot, tam ir jāpievieno savs indekss - visa tīmeklī atrasta satura datu bāze. Tādā veidā tā algoritms var apsvērt iespēju parādīt jūsu vietni attiecīgajiem jautājumiem.

Šķiet vienkāršs, vai ne? Protams, nav pa nekko jāuztraucas. Galu galā, tā kā jūs varat apmeklēt savu vietni bez jebkādām problēmām, tā būtu Google, vai ne?

Diemžēl ir āķis. Tīmekļa lapa izskatās citādi gan jums, gan meklētājprogrammai. Jūs redzat to kā grafikas, krāsu, teksta, formāta un saišu kolekciju.

Meklētājprogrammai tas nav nekas cits kā teksts.

Tā rezultātā visi elementi, kurus tas nevar padarīt, paliek neredzams meklētājprogrammai. Tāpēc, neskatoties uz to, ka jūsu vietne izskatās jums pareizi, Google varētu uztvert tā saturu nepieejamu.

Tālāk ir izskaidrots, kā tipiska meklētājprogramma redz vienu no rakstiem.

  •  lapa ir tikai teksts. Lai gan mēs to rūpīgi izstrādājām, vienīgie elementi, ko meklē meklētājs, ir teksts un saites.
  • Tā rezultātā lapā nevar redzēt attēlus. Tas atpazīst tikai tā nosaukumu. Ja šajā attēlā bija svarīgs atslēgvārds, mēs gribētu, lai lapa to ievēro.

Tieši šeit ir iekļauta tehniskā iestatīšana, ko sauc arī par optimizāciju rakstos.

Tas nodrošina, ka jūsu vietne un lapas ļauj Google tās skenēt un indeksēt bez jebkādām problēmām.

Un vissvarīgākie faktori, kas to ietekmē, ir:

Vietnes navigācija un saites
Meklētājprogrammas pārmeklē vietnes, tāpat kā jūs. Viņi seko saitēm. Meklētājprogrammas rāpuļprogrammas atrodas lapā un izmanto saites, lai atrastu citu analizējamo saturu. Bet, kā jūs redzējāt iepriekš, viņi nevar redzēt attēlus. Tādējādi iestatiet navigāciju un saites kā tikai tekstu.

Vienkārša URL struktūra
Meklētājprogrammām nepatīk lasīt garu vārdu virkni ar sarežģītu struktūru. Tātad, ja iespējams, saglabājiet vienkāršus un īsus URL(adresi). Iestatiet tos, lai tiktu iekļauti pēc iespējas mazāk par galveno atslēgvārdu, par kuru vēlaties optimizēt lapu.

Lapas ātrums
Meklētājprogrammas, kā kvalitātes rādītājs, izmanto ielādes laiku - laiku, kas nepieciešams, lai lietotājs varētu lasīt lapu. Daudzi vietņu elementi to var ietekmēt. Piemēram, attēla lielums. Izmantojiet Google Page Speed Insights Tool, lai ieteiktu, kā uzlabot savas lapas.

Neeksistējošas saites vai sabojātās novirzīšanas
Noklusētā saite izsūta apmeklētājam neeksistējošu lapu. Sadalīts novirzīšanas punkts norāda uz resursiem, kuru vairs tur neatrodas. Abi nodrošina sliktu lietotāju pieredzi, bet arī neļauj meklētājprogrammām indeksēt jūsu saturu.

Vietnes karte un faili Robots.txt
Vietnes karte ir vienkāršs fails, kurā uzskaitīti visi URL jūsu vietnē. Meklētājprogrammas to izmanto, lai noteiktu, kuras lapas pārmeklēt un indeksēt. Savukārt robots.txt fails pasaka meklētājprogrammām, kāds saturs nav indeksēts (piemēram, īpašas vietnes lapas, kuras nevēlaties rādīt meklēšanas nolūkos). Izveidojiet abus, lai paātrinātu satura pārmeklēšanu un indeksēšanu.

Dublikāta saturs
Lapas, kas satur identisku vai diezgan līdzīgu saturu, sajauc meklētājprogrammas. Viņi bieži vien nav gandrīz neiespējami noteikt, kāds saturs viņiem būtu jāparāda meklēšanas rezultātos. Šī iemesla dēļ meklētājprogrammas uzskata negatīvu faktoru par dublētu saturu. Un, atradis to, var sodīt vietni, vispār nerādot nevienu no šīm lapām.

            2.  Saturs

Katru reizi, kad izmantojat meklētājprogrammu, jūs meklējat saturu - piemēram, informāciju par konkrētu problēmu vai situāciju.

Tas viss ir saturs.

Un SEO palīdz iegūt lielāku meklēšanas redzamību.

Tālāk ir norādīti divi iemesli.

Attiecībā uz vienu, saturs ir tas, ko klienti vēlas, meklējot. Neatkarīgi no tā, ko viņi meklē, tas ir saturs, kas to nodrošina. Jo vairāk jūs publicēsit, jo lielāka ir jūsu iespēja palielināt meklēšanas redzamību.

Bet arī meklētājprogrammas izmanto saturu, lai noteiktu, kā novērtēt lapu. Šī ideja ir saistība starp lapu un personas meklēšanas vaicājumu, par kuru mēs runājām agrāk.

Kad pārmeklē lapu, viņi nosaka tēmu. Analizējot tādus elementus kā lapas garums vai tā struktūra, tie palīdz novērtēt tā kvalitāti. Pamatojoties uz šo informāciju, meklēšanas algoritmi var atbilst personas vaicājumam ar lapām, kuras viņi uzskata par visatbilstošāko.

Satura optimizēšanas process sākas ar atslēgvārdu izpēti.

Atslēgvārdu izpēte
SEO nav par vietnes apmeklētāju uzņemšanu. Jūs vēlaties piesaistīt cilvēkus, kam vajadzīgs tas, ko jūs pārdodat, un var kļūt par apmeklētājiem, un vēlāk - klientiem.

Tomēr tas ir iespējams tikai tad, ja tas ir rangs par atslēgvārdiem, kurus cilvēki izmantotu, meklējot. Pretējā gadījumā nav iespējas, ka viņi kādreiz tevi varētu atrast. Un tas ir pat tad, ja jūsu vietne parādījās meklēšanas rezultātu augšdaļā.

Tāpēc SEO darbs sākas, atklājot, kādas frāzes potenciālie pircēji  izmanto meklētājprogrammās.

Procesā parasti tiek identificēti ar jūsu uzņēmumu saistītie termini un tēmas. Tad, pārveidojot tos sākotnējos atslēgvārdos. Un, visbeidzot, veicot plašu pētījumu, lai atklātu saistītus terminus, kurus izmantos jūsu auditorija.

Lapas optimizācija

Tīmekļa lapas optimizācija, ko sauc arī par lapu lapu meklēšanu, nodrošina, ka meklētājprogrammas a) saprot lapas tēmu un atslēgvārdus, un b.) Var saskaņot to ar atbilstošām meklēšanām.

Piezīme. Es teicu, ka "lapa" nav saturs. Tas ir tāpēc, ka, lai gan lielākā daļa uz vietas veiktā SEO darba vērsta uz lietotiem vārdiem, tas attiecas arī uz dažu koda elementu optimizāciju.

Iespējams, esat dzirdējuši par dažiem no tiem - meta tagi, piemēram, virsraksts vai apraksts, ir divi populārākie. Bet tur ir vairāk. Tātad, šeit ir saraksts ar vissvarīgākajām uz lapu veiktajām optimizācijas darbībām, kas jāveic.

Piezīme. Tā kā emuāra saturs dominē lielākajā daļā tīmekļa vietņu, runājot par šiem faktoriem, es pievērsos emuāram SEO - optimizējot emuāra ziņas atbilstošiem atslēgvārdiem. Tomēr šis ieteikums ir vienlīdz derīgs arī citiem lapu veidiem.

i Atslēgvārdu optimizācija

Vispirms pārliecinieties, vai Google saprot, kādus atslēgvārdus vēlaties rādīt šajā lapā. Lai to panāktu, pārliecinieties, ka jūs iekļaujat vismaz galveno atslēgvārdu šādā veidā:

Raksta nosaukums: ideālā gadījumā ievietojiet to tuvāk nosaukuma sākumam. Virsraksta sākumā Google pauž lielāku vērtību vārdiem.

URL: jūsu lapas tīmekļa adresei jāietver arī atslēgvārds. Ideālā gadījumā, neko citu. Arī noņemiet visus apstāšanās vārdus.

H1 tag: lielākajā daļā satura pārvaldības sistēmu šis taga parādās lapas nosaukums pēc noklusējuma. Tomēr pārliecinieties, vai platforma neizmanto citu iestatījumu.

Pirmie 100 vārdi (vai pirmā daļa) saturam: atslēgvārda atrašana jūsu emuāra ziņas sākumā pārliecinās Google, ka tas faktiski ir lapas tēma.

Meta nosaukuma un meta-apraksta tagi: meklētājprogrammas izmanto šos divus koda elementus, lai parādītu to sarakstus. Tie parāda matemātisko nosaukumu kā meklēšanas ieraksta nosaukumu. Meta-apraksts sniedz mazliet mazāku satura saturu zem tā. Bet iepriekš, viņi izmanto gan, lai vēl vairāk izprastu lapas tēmu.

Attēlu failu nosaukumi un ALT tagi: atcerieties, kā meklētājprogrammas lapā redz grafiku? Viņi var redzēt tikai viņu failu nosaukumus. Tātad, pārliecinieties, vai vismaz vienā no attēliem ir atslēgvārds faila nosaukumā.

No otras puses, alt tag ir teksta pārlūkprogrammas, nevis attēla vietā (skatītājiem ar redzes traucējumiem). Tomēr, tā kā ALT tags atrodas attēla kodā, meklētājprogrammas to izmanto arī kā atbilstības signālu.

Pievienojiet arī semantiskos atslēgvārdus - jūsu atslēgvārda variācijas vai sinonīmus. Google un citi meklētājprogrammas tos izmanto, lai labāk noteiktu lapas atbilstību.

Ļaujiet man to ilustrēt ar ātru piemēru. Pieņemsim, ka jūsu galvenais atslēgvārds ir "Apple". Bet vai jūs domājat augļus vai tehnoloģiju gigantu aiz iPhone?

Tagad iedomājieties, kas notiek, kad Google kopijā atrod vārdus, piemēram, cukuru, augļu dārzu vai sidru? Izvēle, ko vaicājumus vērtē, nekavējoties kļūst acīmredzama, vai ne?

Tas notiek pēc semantiskiem atslēgvārdiem. Pievienojiet tos, lai pārliecinātos, ka jūsu lapa netiek rādīta nevietā meklēšanā.

ii. Ar atslēgvārdu nesaistītas Page Optimization faktori

Raksta SEO ir ne tikai apkaisīt atslēgvārdus visā lapā. Tālāk minētie faktori palīdz apstiprināt arī lapas uzticamību un autoritāti:

Ārējās saites: saite uz citām, atbilstošām tēmas lapām palīdz uzņēmumam Google noteikt tēmu. Turklāt tas nodrošina labu lietotāja pieredzi. Kā? Novietojot savu saturu kā vērtīgu resursu.

Iekšējās saites: šīs saites palīdz jums uzlabot klasifikāciju divos veidos. Viens no tiem ļauj meklētājprogrammām atrast un pārmeklēt citas vietnes lapas. Un divi, tie parāda semantiskās attiecības starp dažādām lapām, palīdzot labāk noteikt tā atbilstību meklēšanas vaicājumam. Katrā emuāra ziņā parasti jāiekļauj vismaz 2-4 iekšējās saites.

Satura garums: garš saturs parasti ir labāks. Tas ir tāpēc, ka, ja tas tiek izdarīts labi, garāks emuāra ziņojums vienmēr saturēs izsmeļošu informāciju par šo tēmu.

Multivide: lai arī tā nav prasība, multivides elementi, piemēram, videoklipi, diagrammas, audio atskaņotāji, var parādīt lapas kvalitāti. Tas ilgāk liek lasītājus noturēties rakstā. Savukārt tas liecina, ka viņi atrod saturu, kas ir vērtīgs un vērts uztvert.

3. Saites


Līdz šim esat izlasījis šo rokasgrāmatu, jūs zināt, ka neviena lapa netiks vērtēta bez diviem faktoriem - saistība un autoritāte.

Cenšoties nodrošināt lietotājiem visprecīzākās atbildes, Google un citas meklētājprogrammas piešķir prioritāti lapām, kuras tās uzskata par visatbilstošākajām saviem jautājumiem, bet arī populāras.

Pirmās divas jomas - tehniskā iestatīšana un saturs - koncentrējas uz atbilstības palielināšanu (lai gan es atzīstu, ka daži no to elementiem arī var palīdzēt izcelt iestādi.)

Saites, tomēr ir atbildīgas par popularitāti.

Bet pirms mēs runājam vairāk par to, kā viņi strādā, šeit ir tas, kas SEO nozīmē, runājot par saitēm.

Kas ir atpakaļsaite?
Saites, ko sauc arī par atpakaļsaiņām, ir atsauces uz jūsu saturu citās tīmekļa vietnēs. Katru reizi, kad citā vietnē tiek minēti un norādīti to lasītāji jūsu saturam, iegūstat saiti uz jūsu vietni.

Google izmanto tādu saišu daudzumu un kvalitāti kā signālu par vietnes autoritāti. Tās loģika ir tā, ka tīmekļa pārziņi atsaucas uz populāru un kvalitatīvu tīmekļa vietni biežāk nekā viduvējs.

Bet ņemiet vērā, ka es minēju arī saišu kvalitāti. Tas ir tāpēc, ka ne visas saites ir vienādas. Daži - zemas kvalitātes - var negatīvi ietekmēt jūsu klasifikāciju.

Saites Kvalitātes faktori
Zemas kvalitātes vai aizdomīgas saites - piemēram, tādas, kuras Google uzskata par tādām, kas apzināti veidotas, lai padarītu to par autoritatīvāku, var samazināt jūsu klasifikāciju.

Tāpēc, veidojot saites, SEO ir vērsta ne tikai uz saišu izveidi. Tās mērķis ir radīt iespējami augstākās kvalitātes norādes.

Protams, tāpat kā ar meklēšanas algoritmu, mēs nezinām, kādi faktori nosaka saites kvalitāti, konkrēti. Tomēr laika gaitā opcijas atklāja dažus no tiem:

Saistošās vietnes popularitāte: jebkura saite no domēna, kurā meklētājprogrammas uzskata iestādi, protams, būs augsta. Citiem vārdiem sakot, saites no vietnēm, kurām ir labas kvalitātes saites, norāda uz tām, darbojas labāk.
Tēmas aktualitāte: saites no domēniem uz tēmu, kas ir līdzīga jums, nesīs vairāk pilnvaru nekā izlases vietnēs.
Domēna uzticība: tāpat kā ar popularitāti, meklētājprogrammas novērtē arī vietnes uzticību. Saites no uzticamākām vietnēm vienmēr ietekmēs klasifikāciju labāk.

Linku Veidošana
Atsaucoties uz SEO, mēs domājam par procesu, kā iegūt jaunas atpakaļsaišu kā saite ēka. Kā atzīst daudz praktiķu, tā var būt izaicinoša aktivitāte.

Saites veidošana, ja jūs vēlaties to darīt labi, prasa radošumu, stratēģisko domāšanu un pacietību. Lai izveidotu kvalitatīvas saites, jums ir jāizstrādā saites veidošanas stratēģija. Un tas nav mazs uzdevums.

Atcerieties, ka jūsu saitēm ir jāatbilst dažādiem kvalitātes kritērijiem. Turklāt, tas nevar būt acīmredzams meklētājprogrammām, kuras jūs tos esat apzināti veidojis.

Šeit ir dažas stratēģijas, kā to izdarīt:

Redakcija, organiskās saites. Šīs atpakaļsaišu saites ir no vietnēm, kurās atsauce ir uz jūsu saturu.

Informēšana Šajā stratēģijā jūs sazināties ar citām vietnēm. Tas var notikt daudzos veidos. Jūs varētu izveidot pārsteidzošu saturu un nosūtīt e-pastu, lai pastāstītu viņiem par to. Savukārt, ja viņi uzskata, ka tas ir vērtīgs, viņi atsaucas uz to. Jūs varat arī ieteikt, kur viņi varēja izveidot saiti uz to.

Viesu norīkojums. Viesu ziņas ir emuāru rakstus, kurus jūs publicējat trešo pušu vietnēs. Savukārt šie uzņēmumi bieži vien atļauj iekļaut vienu vai divas saites uz jūsu vietni satura un autora bio.

Profila saites. Visbeidzot, daudzas tīmekļa vietnes piedāvā iespēju izveidot saiti. Tiešsaistes profili ir labs piemērs. Bieži vien, iestatot šādu profilu, jūs varat arī norādīt savu vietni tur. Ne visas šādas saites ir spēcīgas autoritātes, bet daži var. Ņemot vērā to, ka tie ir viegli veidoti, tie ir vērti.

Konkurētspējīga analīze. Visbeidzot, daudzi SEO speciālisti regulāri analizē to konkurentu atpakaļsaiņojumus, lai identificētu tos, kurus viņi varētu atjaunot arī savām vietnēm.

Tagad, ja jūs joprojām esat šeit kopā ar mani, tad esat tikko atklājis, kas ir atbildīgs par jūsu vietnes veiksmi meklēšanā.

Tad nākamais solis nosaka, vai jūsu pūles darbojas.

Kā kontrolēt un izsekot SEO rezultātus

Tehniskā iestatīšana, saturs un saites ir izšķiroši, lai meklēšanas rezultātos kļūtu tīmekļa vietne. Jūsu centienu uzraudzība palīdz uzlabot jūsu stratēģiju.

SEO panākumu noteikšana nozīmē datu izsekošanu par datplūsmu, iesaistīšanos un saitēm. Un, lai gan lielākā daļa uzņēmumu izstrādā savas SEO KPI kopas (galvenie darbības rādītāji), šeit ir visbiežāk sastopamie:

  • Dabisks satiksmes pieaugums
  • Atslēgvārdu klasifikācija (sadalīta firmas zīmolos un ar zīmolu nesaistītiem terminiem)
  • Reklāmguvumi no dabiskās satiksmes
  • Vidējais lapas laiks un atlēcienu līmenis
  • Galvenās lapas apmeklējums, kas piesaista dabisko satiksmi
  • Indeksēto lapu skaits
  • Saikņu izaugsme (ieskaitot jaunas un zaudētas saites)

Vietējais SEO


Līdz šim mēs koncentrējāmies uz vietnes rangu meklēšanas rezultātos kopumā. Tomēr, ja jūs vadāt vietējo uzņēmumu, Google arī ļauj to izvietot jūsu potenciālajiem klientiem tieši jūsu reģionā. Bet par to jūs izmantojat vietējo SEO.

Un tas ir tā vērts.

97% klientu izmanto meklētājprogrammas, lai atrastu vietējo informāciju. Viņi meklē piegādātāju ieteikumus un pat konkrētas uzņēmuma adreses. Faktiski 12% klientu katru dienu meklē vietējās uzņēmējdarbības informāciju.

Turklāt viņi rīkojas ar šo informāciju: 75% meklētāju apmeklē vietējo veikalu vai uzņēmuma telpas 24 stundu laikā pēc meklēšanas.

Bet  vai vietējais SEO atšķiras no tā, par ko mēs runājām iepriekš rakstā?

Jā un nē.

Meklētājprogrammas ievēro tādus pašus principus gan vietējā, gan pasaules līmenī. Bet, ņemot vērā to, ka viņi izvieto vietni konkrētiem, uz atrašanās vietu balstītiem rezultātiem, viņiem ir jāanalizē arī citi klasifikācijas faktori.

Vietējie meklēšanas rezultāti izskatās arī citādi:

  • Tās tiek rādītas tikai meklēšanai vietējā nolūkā (piemēram, "restorāns pie manis" vai kad persona skaidri noteikusi atrašanās vietu.)
  • Tie satur rezultātus, kas raksturīgi konkrētai atrašanās vietai.
  • Viņi koncentrējas uz konkrētas informācijas sniegšanu lietotājiem, ka viņiem nav nepieciešams nekur citur atrast.
  • Tie ir vērsti uz viedtālruņu lietotājiem galvenokārt tādēļ, ka vietējās meklēšanas bieži notiek mobilajās ierīcēs.

Kas notiks ja meklēsiet, "Labākais restorāns rīgā" ?

Ņemiet vērā, ka šie rezultāti nesatur saites uz jebkuru saturu. Tā vietā tie ietver reģionu restorānu sarakstu, karti, kurā ir redzamas viņu atrašanās vietas, kā arī papildu informācija par katru no tām:

Riga restorani

  • Uzņēmuma nosaukums
  • Apraksts
  • Attēls
  • Darba laiks
  • Star Atskaites
  • Adrese
  • Bieži vien tie ietver arī uzņēmuma tālruņa numuru vai tīmekļa vietnes adresi.

Visa šī apvienotā informācija palīdz klientiem izvēlēties, kuri uzņēmumi iesaistīties. Bet tas arī ļauj Google noteikt, kā to klasificēt.

Vietējās meklēšanas ranga faktori


Analizējot vietējās tīmekļa vietnes, Google aplūko tuvu meklētāja atrašanās vietai. Pieaugot vietējiem meklēšanas vaicājumiem, kas satur frāzi "man tuvumā", ir tikai godīgi, ka Google centīsies vispirms iepazīstināt vistuvākos uzņēmumus.

Atslēgvārdi ir būtiski vietējam SEO. Tomēr viens papildu elements lapas optimizācijā ir uzņēmuma nosaukums, adrese un tālruņa numurs lapā. Vietējā SEO mēs atsaucamies uz to kā NAP.

Atkal ir jēga, jo meklētājprogrammai ir nepieciešams veids, kā novērtēt uzņēmuma atrašanās vietu.

Google vērtē vietējās meklēšanas pilnvaras ne tikai saitēs. Atsauksmes un citāti (atsauces uz uzņēmuma adresi vai tālruņa numuru tiešsaistē) parāda arī tā autoritāti.

Visbeidzot, informācijai, kuru uzņēmums iekļauj pakalpojumā "Google mans uzņēmums" - meklētājprogrammas platformu vietējo uzņēmumu saraksta pārvaldīšanai - ir liela nozīme tās klasifikācijā.

Iepriekš minētais ir tikai aisberga gals. Bet tie ir tie, kas vispirms gūst labumu, ja vēlaties, lai jūsu uzņēmums labi novērtētu vietējo meklēšanu.

Kas ir Black Hat SEO?

Pēdējais SEO aspekts, ko es vēlos uzsvērt jums, ir arī tas, ka es arī ceru, ka jūs nekad neizmantosiet to. 

Izmantojot melnā cepure SEO parasti beidzas ar sodu no meklēšanas sarakstiem.

"Black hat" prakses mērķis ir manipulēt ar meklētājprogrammas algoritmiem, izmantojot stratēģijas pret meklētājprogrammas vadlīnijām. Visbiežāk sastopamās melnā cepure metodes ietver atslēgvārdu pildīšanu, maskēšanu (atslēgvārdu slēpšana kodā tā, lai lietotāji tos neredz, bet meklētājprogrammas to dara) un pirkumu saites.

Tātad, kāpēc kāds varētu izmantot melno cepuri SEO? Vienam, jo, bieži vien, vietnei pēc Google norādījumiem ir vajadzīgs laiks. Patiesībā ilgs laiks.

Black hat stratēģijas ļauj jums samazināt saiknes veidošanas sarežģītību, piemēram. Atslēgvārdu pildīšana ļauj rindēt vienu lapu daudziem atslēgvārdiem, neveidojot vairāk satura īpašumu.

Bet, kā teica, bieži vien nokļūšana no vietnes tiek pilnīgi izdzēsta no meklēšanas sarakstiem.

Un es to pieminēju šeit, ka es vēlos saprast, ka SEO nav nekādu saīsinājumu. Un jāapzinās ikviens, kas iesaka stratēģijas, kas varētu šķist pārāk labi, lai būtu patiesība.

 

SEO stāsta nobeigums


Ja meklēšanas rezultātos netiek aktīvi novietots saturs, neviens uzņēmums nevar izdzīvot ilgi.

Palielinot meklēšanas redzamību, varat piesaistīt vairāk apmeklētāju, savukārt, reklāmguvumus un pārdošanu.

Un tas ir kvalitatīvs laiks,lai kļūtu par SEO ekspertu.

Komentāri ( 0 )

Atstāj komentāru

Šī lauka informācija tiks turēta privāti un netiks rādīta publiski.

Restricted HTML

  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.