Skip to main content

Kā veidot zīmolu

Ekomercija zīmola izveide

Kā veidot zīmolu

Šajā ekomercijas zīmola rokasgrāmatā mēs padziļināti iepazīsimies ar dažiem no daudzajiem veidiem, kā jūs varat domāt par zīmolu, un kā to izmantot, lai veiktu tādas lietas kā uzņēmējdarbības definēšana un klientiem vairāk skaidrības.

Daudzi pētījumi ir veikti par to, kāpēc zīmols darbojas vai nedarbojas. Piemēram, dažādi pētījumi ir parādījuši, ka cilvēki var iegūt raksturīgo nozīmi no dažu skaņu kombinācijām. Šis pētījums ir ļāvis zīmoliem izveidot nosaukumus uzņēmumiem un produktiem, kuru skaņas rada zināmu ietekmi patērētāju prātos.

Tāpat ir zinātne, kas atbalsta konkrētu vizuālo simbolu izmantošanu, lai izceltu zīmola identitātes īpašības logotipa dizainā.

Tas nozīmē, ka jums nav jānolīgst pētnieku komanda, kas palīdzētu jums attīstīt savu zīmolu. Varat sākt, izpētot zīmolus kurus jūs apbrīnojat, zīmolu par saviem konkurentiem un uzdodot dažus vienkāršus jautājumus:

Ko mēs domājam, kas esam?

Ko mūsu klienti domā, kas esam?

Par ko mēs vēlamies kļūt?

KAS IR ZĪMOLS

Kas ir Zīmols

Pamatā jūsu zīmols ir tas, ko patērētāji par tevi zina. Tā ir neatņemama ekomercijas sastāvdaļa.

To nosaka jūsu attēls, jūsu produkti un jūsu reputācija.

Kāda ir jūsu zīmola izskats? Kādas dizaina izvēles esat veicis? Kā šīs lietas liek cilvēkiem justies? Kādu stāstu zīmols pasaka? Vai jūsu klienti var uz to attiecināt vai redzēt sevi kā daļu no šī stāsta?

Kādus produktus jūs piedāvājat? Vai tie ir augstas kvalitātes? Ērts? Unikāls? Kā atšķiras no konkurentiem ?

Ko cilvēki par tevi saka? Ja kāds ir jūsu zīmola klients, ko tas izsaka par tiem?

Nobriedis zīmols izstaro tūlītēju sapratni. Jaunattīstības zīmols palīdz patērētājiem saprast, kas jums ir saistībā ar to, kas viņiem ir nepieciešams. Slikti attīstīta zīmola sajūta, ka tā ir atvienota no saviem klientiem, nesadalīta, trūkst definīcijas.

Zimola vērtība galvenokārt ir nemateriāla. Tas pārsvarā pastāv uzņēmuma filozofiskajā orientācijā un patērētāju prātos. Tomēr brendings rada reālos rezultātus:

Laba preču zīme palīdz klientiem veikt galvenos pirkšanas lēmumus.

Labs zīmols pastāsta klientiem, ko viņi saņems.

Laba zīmola dēļ cilvēki jūtas droši.

Laba zīmola pamatā ir uzticības attiecības, kas balstītas uz godīgumu, autentiskumu un patiesu izpratni.

Labs zīmols tiek veidots, pamatojoties uz labiem produktiem, precīzu un piesaistošu mārketingu, kā arī klientu domām un izturēšanos.

Kamēr mēs parasti domājam par zīmolu, kas galvenokārt tiek uzskatīta par patērētāju, ir arī iekšējas stratēģiskas priekšrocības, lai pārdomāti noformulētu savu zīmolu.

Precīzi definēta zīmola darbība virza uzņēmumu uz to, kas tam jādara, un ko tam nevajadzētu darīt. Tādējādi laba zīmola lietošana ir noderīga ne tikai, lai atšķirtu sevi tirgū, bet arī lai vadītu savu izvēli kā uzņēmuma īpašnieks.

Ja jūsu zīmols ir balstīts uz reputāciju, izmantojot kvalitatīvas detaļas, klientiem būs pamatotas cerības, ka jūs nevēlaties samazināt kvalitāti piegādes procesā. Ja jūsu zīmols ir pazīstams kā inovācija, klienti saprātīgi sagaidīs, ka jūsu produkti būs nozīmīgi nākotnē.

Kas ir kultūra?


Kultūra ir attēlu, vērtību, pārliecību, vēstures un ideju kopums. Katrs zīmols iederas kultūrā. Spēcīgākie zīmoli apzīmē kultūru, kurā viņi dzīvo.

Ja jūs pareizi attīstiet kultūru, cilvēki noteiks nelielu sevis daļu kā "to personu veidu, kas" iet uz jūsu kafijas veikalu.

 

Attiecībā uz jūsu zīmolu, kultūra ir tas, ko cilvēki zina par pasauli, kurā atrodas jūsu produkts vai pakalpojums. Tas ir parametru kopums, kas definē cerības, ka klienti ir par to, kam jums vajadzētu būt un kā jūsu zīmols iederas viņu dzīvē.

Kopumā kultūra ir pasaule. Jūsu zīmola kultūra ir tā, ko jūs ieguldāt šajā pasaulē.

Iedomājieties, ka jums pieder kafijas veikals. Ir daudz kafijas veikalu, kas vienkārši notiek, lai apkalpotu pasažierus apgabalā, kurā ir daudz cilvēku kustības. Savukārt labākās kafejnīcas piedāvā šiem piepilsētas ceļotājiem kaut ko vairāk kā tikai tasi kafijas vai tējas. Viņiem ir piederības sajūta sabiedrībā, tā ir vieta, kur klienti pulcējas, lai piedalītos rituālā, kas viņu dienu lielā mērā atšķiras. Ja jūs pareizi lietojat kultūru, cilvēki noteiks sevi kā "to personu veidu, kas" iet uz jūsu kafijas veikalu.

Vieglākais veids, kā to izdarīt, ir apņemt un uzsvērt savu dabisko pievilcību konkrētai subkultūrai. Jūsu zīmolam ir jābūt autentiskai personībai - tādai, kas rezonē ar noteiktu cilvēku grupu ... visticamāk, cilvēki kā jūs.

Autentiskums ir visdrošākais veids, kā sasniegt kultūras ticamību. Ja jūs tuvojieties kultūrai kā entuziasma dalībnieks, nevis kā oportūnistisks pārdevējs, jums ir daudz vairāk iespēju veidot pozitīvas kultūras zīmolu asociācijas ar lojālu klientu bāzi.

Autentiskums ir visdrošākais veids, kā sasniegt kultūras ticamību.

Lai atrastu spēcīgu kultūras pamatu savam zīmolam, jums vajadzētu noteikt, kur jūsu zīmols pastāv, saskarsmes vajadzību un iemeslu attiecībā.

Kas ir estētika?


Pirmā lieta, ko lielākā daļa no mums domā par to, ka, dzirdot vārdu "estētika", ir redzams, kā kaut kas izskatās. Vai tas ir smuksvai neglīts? Bet estētika patiesībā ir filozofijas veids, kas eksistē, lai izpētītu skaistuma būtību: kāpēc lietas izskatās vai jūtas jauki, nevis noteikt, vai tās izskatās jauki.

Tas ir noderīgs zīmola veidošanai, jo tas palīdzēs jums izdarīt pareizo izvēli, lai paziņotu par jūsu zīmola nozīmi tādā veidā, kas jūtams atbilstoši klientiem.

Kas ir klienti?


Klienti patiešām nav cilvēki, kas pērk jūsu produktus, tie ir cilvēki, kuri izmanto jūsu produktus. Patērētājs var nopirkt produktu vienu reizi. Klients atgriezīsies. Pirms klients domā par jūsu konkurenci, klients domā par tevi. Bet, lai domātu par jums tādā veidā, kas ir svarīgi, ir jābūt kaut kam vairāk, nekā tikai jūsu produkts domās. Tas ir tavs zīmols.

Ekomercija veiksmīgs zīmols

Pozicionēšana


Jūsu zīmola pozicionēšana ir kaut kas, ko jūs nolemjat no paša sākuma, bet arī tas, ko jūs nepārtraukti pielāgosit atbilstoši tirgus signāliem (klientiem, kas pērk jūsu produktu) un kultūras pārmaiņām (kā jūsu zīmols iekļaujas pasaulē).

Zīmola pozicionēšana ietvers izvēli par to, ko vēlaties izskatīties (kāda psiholoģiskā tirgus daļa jums pieder), kā jūs vēlaties, lai cilvēki jūtas par jums (kādas asociācijas vēlaties veikt starp jūsu zīmolu un lietām, ko tās vēlas vai nepieciešamība) un kā jūs sasniegsiet šos cilvēkus (kāda būs jūsu mārketinga un izpratnes veidošanas stratēģija).

Identitāte


Jūsu identitāte ir gan pirmais iespaids, gan arī ilgstoša patērētāju asociācija. Veiksmīga zīmola identitāte sniedz tik daudz informācijas par zīmolu, cik vien iespējams, mazāk nekā sekundē.

Jūsu logotips, izvēlētās raksveids, jūsu reklāmas un mārketinga attēli un saturs, kā arī jebkura cita publiska saskarne jūsu zīmola komponents veido jūsu zīmola identitāti. Ir svarīgi, lai jūsu identitāte un piedāvājamais produkts būtu saskaņotas.

Ja jūs izmantojat abstraktu, grūti nolasāmu fontu, lai pārdotu trauku mazgāšanas līdzekli, jūs, visticamāk, nepārliecināsiet un atsvešināsiet patērētājus, nevis pārvēršot tos klientos.

Jūsu zīmola identitātes attīstīšanai ir jāņem vērā pārdomāta estētiskā pieeja. Kāda ir vizuālā valoda, kas jums jāizmanto, lai paziņotu ziņojumus, kurus vēlaties saņemt no patērētājiem? Kā tas var saīsināties kaut ko, ko var saprast mirklī?

Ja jūsu pieeja ir pārāk konservatīva vai tradicionāla, jūs riskējat neizšķirties no konkurējošiem zīmoliem. Pat tādā uzņēmējdarbības kategorijā, kas piedāvā relatīvi "neuzkrītošus" produktus, ir būtiski, lai jūsu zīmola identitāte būtu paudusi pārdomāti attīstītu estētiku.

Apmeklējiet Logo arhīvu un skatiet dažus logotipus, kurus šie kuratori ir izcēluši, jo tie ir īpaši neaizmirstami. Viņi ir palīdzīgi sadalīti dažādās nozarēs un tehnikās, lai viegli pārlūkotu.

Izmantojot jebkādus iespaidus, kurus izveidojāt, aplūkojot šos logotipus, sākat iedomāties, kāda veida virziens jūs dodaties(vai kāda veida virziens jūs piešķirsiet dizainerim), veidojot vizuālo simbolu, lai pārstāvētu jūsu zīmolu.

Ja jūs izlemjat tā vietā doties ar burtveidolu, pavadiet laiku, apskatot konkurējošos zīmolus, kā arī ikoniskus zīmolus un apsveriet, ko logo saka par saviem zīmoliem.

Personība


Jūsu zīmola personība ir jūsu zīmola identitātes psihiskā izpausme. Ja jūsu zīmols bija persona, kas tas būtu? Ko šī persona domā un kā? Vai runājiet līdzīgi? Cik lielā mērā tas ietekmē apkārtējos cilvēkus? Kāda veida valodu viņi izmanto, lai sazinātos ar citiem? Vai tas ir erudīts vai vienkāršs? Vai tas ir iedvesmojoš vai pazemīgs?

Lai gan jūsu zīmola personība dzīvos jūsu nemateriālajā atmosfērā, kas ieskauj jūsu zīmolu, cilvēki to varēs atrast arī tajos kanālos, ar kuriem jūs sazināties ar sabiedrību.

Tas ir vilinoši nonākt slazdā, veidojot personību un balsi, kas atdarina veidu, kā cilvēki runā tiešsaistē, taču tas gandrīz nekad nav pareizā izvēle zīmolam.

Ir grūti būt smieklīgi tiešsaistē. Ja jūs esat smieklīgi un tas labi pielāgojas zīmolam, jūs varat to izmantot visu dienu. Bet esiet droši, ka tas ir pietiekami labs un ievērojami grūti sasniedzams.

Jūsu zīmola personība spēj radīt spēcīgas pozitīvas vai negatīvas zīmolu asociācijas patērētāju prātos. Tātad, attīstot seklu, garlaikotu personību, iespējams, nav laba izvēle.

Vislabākais, kas jādara, var būt tas, ka tiek izmantoti jūsu zīmola atribūti, kurus jūs vēlaties, lai cilvēki saprastu, un aplūkotu konkurentu ainavu - kāda ir to klātbūtne? Tagad apsveriet, kā jūs varat atšķirties no tiem. Vai jūsu rūpniecībā ir dominējošs signāls? 

Zīmola veidi

Kādus kanālus jūs varat izmantot, lai izveidotu savu zīmolu?


Jūsu zīmola kanāli ir veidi, kā jūs varat sasniegt patērētājus. Vietas, platformas un tehnoloģijas.

Ja izmantojat fizisku veikalu, restorānu vai citu reālu vietu, šī vieta, iespējams, ir jūsu galvenais kanāls patērētāju sasniegšanai. Jūsu fiziskā atrašanās vieta ir vieta, kur jūs vismazāk apgrūtināt kādi šķēršļi, lai efektīvi paziņotu par savu zīmolu.

Fiziskā atrašanās vieta var arī sākumā aizsākties digitālajā vidē.

 

Ko jūsu atrašanās vieta pastāsta cilvēkiem par jūsu zīmolu? Tas attiecas uz to, vai jūs vadāt mazumtirdzniecības uzņēmumu vai nē. Birojs sūta daudz signālu ne tikai klientiem, bet arī jūsu darbiniekiem. Tas ir arī dziļi saistīts ar kultūras un estētikas jēdzienu. Jūsu zīmola dzīvojošo kultūru nosaka tās garīgās asociācijas, kuras cilvēki darīs, estētika, kas rada sajūtas patērētājiem, un tas, kā viņi jūtas, kad tie ir jūsu zīmolā, piemēram, kad tie atrodas jūsu veikalā vai birojā ... vai interneta vietnē.

Jūsu vietne ir lieliska vieta, kur iepazīstināt cilvēkus ar jūsu zīmolu. Tā ir vieta, kur konsolidēt jūsu zīmola ziņojumus, identitāti, estētiskos un citus "enerģijas" elementus.

Kopija, kas ir rakstīta jūsu vietnē, ir jāatspoguļo jūsu zīmola personību. Jūsu vietnes vizuālajam dizainam ir jāinformē par jūsu identitāti un estētiku. Jūsu tīmekļa vietnes funkcionalitātei vajadzētu nodrošināt klientiem iespēju mijiedarboties ar jūsu zīmolu neatkarīgi no tā, kādus veidus vislabāk var izmantot tīmekļa pieredze.

Attēlu galerijas, izvēlnes, virzieni, jūsu "par" lapu, emuāru - tas viss ir iespējas moderēt asociācijas, kuras vēlaties, lai patērētāji to darītu ar savu zīmolu.

Ja klients nolemj no diviem restorāniem, kas piedāvā Peru ēdienus, un viena zīmola tīmekļa vietne piedāvā izskatu un modernu attieksmi, bet otra mājas lapa sniedz autentiskāku Peru pieredzi, iespējams, izmantojot ielu pārdevēju vai pludmales attēlus, klienti iegūs labāku izpratni par izvēli, kāda viņi ir starp diviem restorāniem. Trauku pamata sastāvdaļas var būt vienādas, taču restorānu identitāte nevar būt atsevišķāka.

Izmantojiet savu tīmekļa vietni, lai izglītotu savus klientus par viņu pieredzi ar savu zīmolu.

Daudzi cilvēki vispirms atklās jūsu zīmolu, izmantojot sociālos mediju.

Tas mēdz būt tāds, ka sociālo mediju var raksturot kā vietu, kur mēs dzīvojam savu dzīvi tiešsaistē, bet tas vairs nav gadījums. Sociālie mediji tagad ir tikai mūsu dzīves pagarinājums. Daudzos gadījumos tā pavada kopā atšķirīgas mūsu dzīves daļas - pagātni (vecos draugus un kontaktus), tagadni (ģimeni, draugus un kolēģus) un nākotni (attiecības, kas rodas savienojumu rezultātā, kas citādi nevar notikt) .

Vairāk nekā jebkas, tas ir forums nebeidzami attīstās saruna par kaut ko un visu.

Kad cilvēki tiešsaistē pārrunā jūsu zīmolu, viņi patiešām nerunā par jūsu zīmolu. Viņi runā par savu dzīvi.

Sociālie mediji ir iepazīstinājuši zīmolus un tirgotājus ar neticamu iespēju sasniegt patērētājus tādā veidā, kas iepriekš nebūtu bijis iespējams.

Zīmolu lapas un profili ļauj uzņēmumiem mijiedarboties ar saviem klientiem un sabiedrību tādā veidā, kas ir ievērojami mainījies, kā bizness tiek darīts. Tomēr ir ierobežojumi tam, kādi zīmoli būtu pamatoti jāgaida, strādājot sociālo mediju jomā.

Sociālie mediji galvenokārt ir kanāls izpratnes veicināšanai un informācijas izplatīšanai. Pat ja liels patērētāju skaits vēlas sazināties tieši ar zīmoliem, lielākajai daļai uzņēmumu nav mēroga, lai veicinātu šāda veida attiecības nozīmīgā veidā.

Darbs ar influenceriem ir bīstams, jo tagad patērētāji labi saprot mārketingu. Slikti nelīdzsvarots ietekmes apstiprinājums tagad atgādina par produktu izvietošanu, kas izklaidē skatītājus sliktās filmas.

Labākās zīmola iespējas sociālajos medijos tiek izmantotas, izmantojot precīzi mērķētu reklāmu un kā paplašināšanas līdzekli, lai izplatītu jūsu zīmola tēlu, saturu un kultūru.

Paturot to prātā, jāpievērš uzmanība jūsu zīmola centieniem sociālo mediju jomā, aptverot pašreizējo un iespējamo lietotāju uzvedību. Ja jūs to sajaucat, jūs varat atkāpties kā izmisuma, nepieskaroties vai tērzēt nedzirdībā.

Iedomājieties uzņēmumu, kurš izgatavo zeķes. Šis uzņēmums sāk Instagram profilu. Ir daudz iespēju, kā jūs varētu attēlot uzņēmumu, kas pārdod zeķes.

Ielieciet tik daudz domu, kā jūs varat, ar kādu zīmola ziņojumu vēlaties sazināties ar savu sociālo mediju klātbūtni.

Atkarībā no visiem jūsu zīmola tēla aspektiem. Ja jūsu zīmolam ir izsmalcināts izskats, neizmantojiet spama taktiku, kas mazina vai grauj to, kā jūs vēlaties, lai cilvēki jūs redzētu. Piemēram, ja jūs esat daudz nodomājis radīt skaistu logotipu un izmantot elegantās burtveidoles, neradiet mēmus vai attēlus, kas atspoguļo sliktu dizaina izvēli.

Esiet saderīgi ar jūsu zīmola vērtībām, lai sazinātos ar vienotību un inteliģenci.

Ja jūsu zīmols ir pazīstams ar savu produktu kvalitāti, tiešsaistē izveidojiet mūžības un apdomības tēlu.

Ja jūsu zīmols ir pazīstams ar produktiem, kas ir ļoti noderīgi, mēģiniet paplašināt šo uztveri, sniedzot cilvēkiem noderīgu resursu. Tas varētu nozīmēt, ka sociālajos komentāros var ieteikt padomu vai pieredzi, vai arī tas varētu nozīmēt konsultāciju, darbnīcu vai praktisko nodarbību piedāvāšanu.

Runājot par sociālo mediju panākumiem, konkurētspējīgs pētījums patiešām var palīdzēt. Pārskatiet savas kategorijas augstākās klases izpildītājus un skatiet, ko jūs varat gūt no viņu panākumiem. Pārliecinieties par to, kas ir zemāks par izpildītājiem, un apsveriet iemeslus, kuru dēļ viņu pūles var būt zemākas.

Piezīme par darbu ar ietekmējošiem cilvēkiem: esiet uzmanīgi

 

Tā kā zīmoli ir ierobežoti sasniedzami daudzās sociālajās platformās, viņi bieži vien vēršas pie ietekmīgākajiem, lai kompensētu šo zaudēto auditorijas daļu. Ietekme ir cilvēks, kurš vada sarunu tiešsaistē. Viņi pārvieto produktu savā kultūrā.

Darbs ar ietekmējošiem cilvēkiem ir bīstams, jo tagad patērētāji labi saprot mārketingu. Slikti nelīdzsvarots ietekmes apstiprinājums tagad atgādina par sliktu produktu izvietošanu, kas izklaidē skatītājus sliktajās filmas.

Nesen esmu sarunājies ar pāris, kam ir daži veiksmīgi uzņēmumi. Viens no šiem uzņēmumiem ir peldkostīmu etiķete. Viņi neveic reklamēšanu, izmantojot parastos kanālus. Viss, kas viņiem ir, Instagram maksā modeļiem, lai izmanto peldkostīmu, un, lai cik tas būtu, tas tiek pārdots uzreiz. Tas ir diezgan dārgs process, lai iegādātos šo ekspozīciju, bet uzņēmums vairāk nekā kompensē izdevumus gan pārdošanas, gan zīmola kapitālā.

Instagram ziņa rada izpratni.

Asociācija informē patērētāju uztveri.

Klienti pērk šo produktu, sāk sekot zīmolam un iegādājieties nākotnes produktus.

Klienti ievieto savus attēlus, kuri lieto šos produktus, attīstot tīkla efektus.

Zīmols pieaug gan finanšu (pārdošanas), gan nemateriālā veidā (zīmola kapitāls).

Tas darbojas tāpēc, ka zīmola piedāvājums un subkultūra ir ļoti saskaņoti, un tie ir pievilcīgi. Viņi saprot klientu, ka viņi vēlas, un Instagram modelis ir veids, kā viņi var izmantot, lai to sasniegtu. Zīmola kompetenci paziņo fakts, ka stilīga sieviete valkā savu stilīgo dizainu. Ja viņi nebūtu peldkostīmu uzņēmums, bet tā vietā, daži citi mazāk atbilstošie produkti vai pakalpojumi, patērētāji mazāk pārliecināti, ka zīmols ir ticams.

Kādi citi tīkli ir pieejami, lai atbalstītu informētības līmeni jūsu zīmolam?

Kur cilvēki varētu uzzināt par jūsu produktu, ja viņi par to jau nezina? Ja jūs esat restorāns, tas varētu būt Dzeltenās lapas vai Instagram. Ja esat apģērbu zīmols, tas varētu būt stila emuārs vai populārs e-komercijas pārdevējs. Ja esat dizaina studija, tas varētu būt vizuāls repozitorijs, piemēram, Behance. Ja esat konsultāciju aģentūra, tas varētu būt Harvard Business Review vai Fast Company.

Izmantojiet pastāvošo infrastruktūru un mērķauditoriju, kas ir izveidota, lai informētu potenciālos klientus par jūsu produktiem vai pakalpojumiem, un veiciet patiešām lielisku darbu, lai audzētu tur klātbūtni.

Pētiet, kādi ir labākie izpildītāji šajos tīklos un pielīdziniet viņu uzvedību. Veikt soli tālāk, piedāvājot kaut ko vērtīgu, kas trūkst.

Saturs


Saturs ir tas, ko jūs ražojat tiešsaistes auditorijai, lai veicinātu izpratni par savu zīmolu un veidotu asociācijas patērētāju prātos.

Daudzi zīmoli uztraucas par tādām lietām kā vīrusu izplatīšanās vai tiešsaistes zvana radīšana. Bet kopumā, lai gan šie rezultāti var radīt tūlītēju pozitīvu efektu, tie nedrīkst nodrošināt ilgstošu zīmola līdzdalību.

Zīmola pamatkapitāls ir uzticamība un uzticība, ka jūs esat ieguvis patērētāju prātā.

Reālās vērtības radīšana kā zīmols (un tādējādi zīmola vērtspapīru veidošana) ir par nepieciešamo un atbilstošo ziņojumu izplatīšanu pareizajiem patērētājiem.

Jums nav jāpiesaista visiem, lai būtu veiksmīgs zīmols.

 

Radot saturu auditorijai tiešsaistē, jūs varat iegādāties zīmola ziņojumus izklaidējošā vai informatīvā pieredzē potenciālajiem klientiem.

Smieklīgi video daudziem skatītājiem par jūsu personību.

Videoklips, kurā ir dziļa informācija par reālām sajūtām, var novietot jūsu zīmolu kā sabiedroto klienta emocionālajā dzīvē.

Informatīvs bloga ziņojums, kas izskaidro nederīgu tēmu vai grūti apgūstamo prasmi, autentificē jūsu balsi kā uzticamu ekspertu jūsu jomā.

Podcast par pasauli, ar kuru jūs darbojat, izgaismo domas un idejas, kas rodas, veidojot savu produktu, kā jūs to vēlaties saņemt un kā redzat sevi pasaulē.

Tādu vērtību kā sociālais plašsaziņas līdzeklis un citas digitālās kopienas vērtība nerada visaptverošāko izpratni, jo tagad pastāv spēcīgi instrumenti, lai sasniegtu pareizos cilvēkus un autentiski sazinātos ar viņiem.

No 500 populārākajiem Youtube kanāliem ar visvairāk abonentiem ir ļoti maz korporatīvo zīmolu. Tas, neskatoties uz to, ka uzņēmumi, piemēram, "Red Bull", kas šobrīd ir 256. populārākais Youtube kanāls, tērē miljardus dolāru, kas ražo firmas saturu. Tas nenozīmē, ka Red Bull nav guvis panākumus, veidojot patērētāju zīmolu uztveri, kas paaugstina to virs citiem enerģijas dzērieniem. Tas ir bijis ievērojami veiksmīgs. Tikai 255 citi satura veidotāji ar lielāku auditoriju nekā tie. Un lielākā daļa no šiem kanāliem pavada ļoti mazu daļu no tā, ko Red Bull tērē, ražojot saturu.

Red Bull mārketings sasniedz pareizos cilvēkus, lai sasniegtu zīmola mērķus. Tas ļauj cilvēkiem zināt, ko Red Bull nozīmē un atbalsta - ekstremālos sporta veidus, kas saistīti ar sportu, un klubu kultūru Red Bull Music Academy pasākumu un satura formā. Red Bull pozicionē sevi par degvielu augstas enerģijas sporta maniakiem. Tā arī pozicionē sevi kā zīmolu, kas pirmo reizi atrada panākumus, pārdodot savu dzērienu naktsklubos, un atzīmē šo mantojuma daļu.

Lielākajai daļai mazo uzņēmumu ir daudz mērenāki mērķi nekā korporācijām.  Koncentrējieties uz to, lai sasniegtu cilvēkus ar jūsu zīmola saziņu, un jūs uzvarēsit. Neizmetiet laiku, cenšoties sasniegt cilvēkus, kuri neveicina jūsu uzņēmuma veselību.

Noteikumi šeit ir šādi:

1. Izveidojiet patiesi labu saturu, kas cilvēkiem patiks un kas radīs pozitīvas garīgās saistības ar jūsu zīmolu.

2. Apzinieties, ka jūs, visticamāk, nevarēsit konkurēt ar vispopulārākajiem satura veidotājiem savā kategorijā, jo cilvēki kopumā drīzāk sazināsies ar citiem cilvēkiem, nevis ar zīmoliem. Jūs visticamāk nekonkurējat ar izklaidētājiem vai personībām, jūs konkurējiet ar citiem zīmoliem.

ekomercija veidojot zīmola pieredzes

Pieredze


Lielākā daļa iepriekšējo zīmola ieteikumu ir izveidoti, lai izveidotu stāstu gabalus, kurus varat pārraidīt patērētājiem, lai informētu viņus par to, kas ir jūsu zīmols un kas jūs esat. Tā ir no jums-viņiem ziņapmaiņa. Jums ir kontrole. Bet ir vēl viens izšķirošais komponents brendēšanas mīklai, kas ir mazāk saistīts ar jums, bet tikkai jūsu klientiem.

Kā tas ir būt jūsu zīmola klientam ?

Izmantojot jūsu zīmola produktus vai pakalpojumus, potenciāli var definēt jēgpilnu identitātes pazīmi saviem klientiem.

Cilvēki, kuri ir organizēti un gatavi strādāt.

Cilvēki, kuri ir iesaistīti pārtikas kultūrā.

Cilvēki, kuri rūpējas par dizainu un vēlas saglabāt tendences.

Lai radītu zīmolu asociācijas, kas nepieciešamas, lai piešķirtu šīs īpašības un īpašības, jums ir jāattīsta reputācija patērētāju prātos. Lai to izdarītu, jums jākļūst par uzticamu labas pieredzes avotu.

Griba nodrošināt lielisku klientu pieredzi ir iedvesma, lai izveidotu ilgstošu reputāciju, kas nozīmīgi palielinās jūsu zīmolu.

Kā domāt par vērtību

Viena lieta, kas jāapsver, ir vērtības ideja.

No vienas perspektīvas viedokļa vērtība varētu nozīmēt, ka jūsu zīmola produkti tiek uzskatīti par labāku piedāvājumu nekā konkurence, jo jūs esat pazīstami ar taisnīgām / samērīgām cenām.

No cita viedokļa vērtība var nozīmēt, ka jūsu zīmola produkti tiek uzskatīti par vērtīgiem, jo tiem ir ilgs mūžs, nodrošina lielāku pieredzi vai uzlabo klienta reputāciju vai pašapziņu, tādējādi pamatojot viņu piemaksu cenu.

Tātad, ne tikai cenā ir daļa no jūsu zīmola, kā tas ir, cik daudz tā faktiski maksā. Bet arī, cik labi cena atbilst šķietamajai vērtībai, un kādas sekas ir patērētāja jēdzienam par jūsu zīmolu.

Ikea zīmols paziņo lietderību par pieņemamu cenu.

Vērtība ir šķidruma metrika, kas apmierina pieredzi un laiku un naudu, kas nepieciešams, lai padarītu kādu laimīgu.

Kas ir Misija?


Klienti arī veido identitātes asociācijas ar jūsu zīmolu, jo tie var veidot reālu saikni starp jūsu vērtībām (kā jūsu zīmola raksturlielumu vērtībām) un viņu personīgās vērtības.

Viens veids, kā to izpaust, ir uzsvērt dibinātāja misiju.

Ne visas markas ir vadītas ar vienreizēju, spējīgu "misiju", bet tiem, kuriem ir milzīga iespēja to izmantot, lai izceltu savu zīmolu no saviem konkurentiem.

Kad jūs domājat par misiju, vispirms jūs varētu vēlēties domāt par tādu uzņēmumu kā Toms vai Labdarības ūdens, bet tas ne vienmēr nozīmē to, ko mēs šeit domājam. Protams, labdarības vai uz vērtībām balstīta komponents var jums izcelties, bet misija nenozīmē labdarības sniegšanu. Viens no labākajiem veidiem, kā uzsvērt jūsu zīmola misiju, ir izteikt to ar dibinātāja tēlu.

Elonam Muskam pieder daudzi uzņēmumi - Tesla, SpaceX, Solar City, The Boring Company, un vēl vairāk. Vienkāršība šeit ir tā, ka katrs no tiem ir milzīga, potenciāli pasaules ietaupīšanas ideja. Cilvēki dažreiz atsaucas uz Elonu Musku kā reālu dzīvi Toniju Starku, un tas ir tāpēc, ka viņš ir cilvēks misijā. Tik tiešām, ka viņa misija ir glābt cilvēci.

Kad Steve Jobs izveidoja visas šīs Think Different reklāmas Apple, viņš ne tikai bija jauks vai gudrs, bet arī mēģinājis jūs asociēt Apple ar radošumu, kopīgi izvēlējoties kultūru. Viņš izteica savas misijas ētiku. Viņš gribēja, lai Apple tiktu uztverts kā inovāciju centrs, savās jomās, un daudzus gadus viņi bija.

Richards Bransona Virgin Group uzņēmumu arī ir misiju-orientēta pieeja biznesam. Virgin misija ir kaut kas līdzīgs: "Hei, kāpēc nē, ja viņi to var izdarīt, tad mēs arī." Virgin Records pazemīgais sākums bija nekas vairāk kā pasta krāpniecība. Šī brīvā pieeja paplašināšanai ir tā, kā viņi ir izveidojušies ar aviosabiedrību, bezalkoholisko dzērienu, kosmosa tūrisma uzņēmumu un desmitiem un daudziem citiem uzņēmumiem. Daudzi no šiem uzņēmumiem neizdodas, bet daži kļūst pārsteidzoši veiksmīgi. Ričards Brensona ir uzdevums pierādīt, ka Virgin var kaut ko darīt.

Ir daudz mazu un vidēju uzņēmumu ar dibinātājiem, kas ir varoņi savās pilsētās un kopienās.

Kā noslēguma piezīmi šai idejai izmanto misiju, lai veidotu zīmolu, ir jānorāda, ka ar harizmātisku dibinātāju un publiska persona nav priekšnoteikums, lai būtu misiju balstītu biznesu. Uzņēmumi var nosūtīt savu kultūru un misiju arī ar zīmolu palīdzību. Piemēram, tas ir ļoti izplatīts apģērbu etiķetēs. Daudzi modes zīmoli ir pazīstami ar noteiktu misiju ar zīmola identitāti, kas pārspēj dibinātājus, dizainerus un īpašniekus.

Nobeigumā
Vissvarīgākais, kas jāatceras par labu zīmolu, ir tāds, ka tas rada rezultātus. Vai šis rezultāts ir pārdošana klientiem vai tirgus skaidrība, vai vienkārši stādot savu karogu jūsu klientu prātos, zīmolam ir sava veida ietekme, lai tā būtu veiksmīga. Skaidra un ilgstoša ietekme. Jūs varat ietekmēt tikai tad, ja jūs varat izveidot reālu savienojumu. Pārliecinieties, vai esat uzticīgs, kas saistās ar jūsu zīmolu saviem klientiem.

Izmantojot drošu filtru komplektu, kuru varēsit izmantot visas jūsu ziņojumapmaiņas, jums viss būs skaidrs.

Tālāk ir minēti daži filtru piemēri, kuri jums jāpiemēro, lai pārliecinātos, vai jūsu zīmols ir nemainīgs.

Kas ir mans klients? Esiet tikpat specifiski kā jūs varat būt. Pārliecinieties, ka jūs vienmēr runājat ar viņiem.

Kāda problēma viņiem ir? Ko viņiem vajag vai vēlas, ka viņiem tā nav? Turpiniet rīkoties uzmanīgi, ja vēlaties runāt par kaut ko citu, nevis par savienojumu, kas jums ir saistīts ar viņu problēmu.

Kas es esmu viņiem? Cik skaidra ir viņu identitāte ... vai viņi zina, ko mēs darām? Vai viņi zina, kas mēs esam? Vai viņi zina, kā mēs esam atšķirīgi?

Ko es zinu par to, kā tā jūtas par viņu? Jums vajadzētu būt ļoti skaidrai empatiskai sajūtu par to, kā klients jūtas. Vai jūsu klients saprot, ka jūs esat viņu līmenī?

Kādas zināšanas man ir lai spētu viņiem palīdzēt? Kāpēc jūsu klients nāk pie jums, nevis kāds cits. Kas jums ir vai zināt, ka citi to nedara? Vai jūsu klients to zina?

Vai jūsu brendings skaidri parāda, kā jūs varat atrisināt jūsu klienta problēmu? Vai tu viņiem teicēji? Jums vajadzētu pateikt viņiem. Viņi nezina citādi. Esi tiešs. Lielākā daļa cilvēku nedarīt neko labprātīgi. Pieņemsim, ka "nopērcietšo lietu un jūtieties labāk." Lielākā daļa zīmolu baidās grūti pārdot, jo viņi uztraucas, ka tas var apdraudēt viņu zīmolu. Tas gandrīz noteikti nebūs gandrīz jebkurā gadījumā jebkad. Sniedziet cilvēkiem plānu un pastāstiet viņiem, ko jūs vēlaties, lai viņi dara.

Vai jūsu klientiem ir laba ideja par to, cik daudz viņi labāk jutīsies, ja viņi iegādāsies jūsu produktu vai samaksās par jūsu pakalpojumu? Pastāv daudz dažādu veidu, kā parādīt saviem klientiem, kāda būs viņu dzīve, ja tie kļūs par jūsu klientu, taču sīka attēlu veidošana, izmantojot jūsu produktu, ir laba sākuma vieta.

Vai jūsu klienti zina, ka, neizmantojot jūsu produktu, viņi sliktāk iznāks? Kas notiks ar jūsu klientiem, ja viņi nepērk jūsu produktu? Mazāk nekā apmierināti? Vēl izsalcis? Uztver kā mazāk gudru? Neiekļaujas vēlamajā grupā?

Ja izmantosiet iepriekš minētos filtrus, lai precizētu savu zīmolu, jūsu klienti precīzi zinās, kas jūs esat, ko jūs piedāvājat, un kas tam ir saistīts ar viņu. Un tas ir tieši tas, kas būtu jādara zīmolam.

Veiksmi.

Komentāri ( 0 )

Atstāj komentāru

Šī lauka informācija tiks turēta privāti un netiks rādīta publiski.

Restricted HTML

  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
uz sākumu