Kā veidot reklāmas Facebookā ?

 2018 gada septembrī vairāk nekā 2,2 miljardi cilvēku izmanto Facebook.

Šī milzīga, globāla auditorija nozīmē, ka Facebook ir galvenā mārketinga platforma gandrīz katram uzņēmumam. Taču pastāvīgi mainīgais Facebook algoritms var padarīt to par izaicinājumu organiski piesaistīt fanus.

Šeit tiek rādītas Facebook reklāmas. Ar mikro-mērķauditorijas funkcijām, kas ļauj sasniegt precīzu mērķauditoriju, pamatojoties uz demogrāfiskajiem datiem, atrašanās vietu, interesēm un pat uzvedību. Jūs vienmēr varat paradīt savu ziņojumu cilvēku priekšā, kuri, visticamāk, vēlēsies jūsu produktus vai pakalpojumus.

Tas ir lieliski piemērots jūsu budžetam, reklāmguvumu līmenim un ieguldījumu atdevei. Jūs maksājat tikai, lai sasniegtu visvērtīgākos potenciālos klientus. Pirms iedziļināties, ir svarīgi saprast dažādos reklāmu veidus un mērķauditorijas atlases iespējas, lai iegūtu vislabākos rezultātus.

Šajā Facebook reklamēšanas ceļvedī mēs iepazīsimies ar visu, kas jums jāzina par Facebook reklāmām, sākot no pirmās reklāmas plānošanas līdz attīstītām uzlabotajām Facebook reklāmas kampaņu stratēģijām.

Facebook reklāmas veidi

Foto reklāmas

Šīs vienkāršās reklāmas ir lielisks veids, kā sākt ar Facebook reklamēšanu. Varat izveidot vienu ar tikai dažiem klikšķiem, piesaistot esošu ziņu ar fotoattēlu no savas Facebook lapas.

Foto reklāmas var būt vienkāršas, taču tas nenozīmē, ka tiem jābūt garlaicīgiem. Piemēram, jūs domājat, ka zeķes ir diezgan lielisks produkts, bet Happy Socks paver tos pārsteidzošos kontekstos, lai izveidotu jautras Facebook foto reklāmas.

Facebook reklāma

 

Videoreklāmas

Videoreklāmas var parādīt jūsu komandu vai jūsu produkta darbību, vai arī tās var vienkārši būt iedvesmojoš. Šīs reklāmas videoklips no Nooma neko neliecina par pašu pakalpojumu, bet tā sniedz skaidru motivāciju, lai uzzinātu vairāk.

iedvesmojosa reklama

Karuseļu reklāmas

Karuseļa reklāmā tiek izmantoti līdz pat 10 fotoattēliem vai videoklipiem, lai parādītu jūsu produktu vai pakalpojumu. Varat izmantot šo formātu, lai iezīmētu dažādus viena produkta ieguvumus, vairākus dažādus produktus vai pat izmantotu visus fotoattēlus, lai izveidotu vienu lielu panorāmas attēlu, piemēram, šo:

facebook reklāma karuselis

Slaidrādes reklāmas

Slaidrādes Facebook reklāmas piedāvā vieglu veidu, kā izveidot īsas videoreklāmas no fotoattēliem vai esošo videoklipu kolekcijas. Viņiem ir uzkrītošā kustība, tāpat kā videoklipus, bet daudz mazāks joslas platums, tāpēc tie labi ielādējas pat cilvēkiem ar lēnu interneta pieslēgumu.

Image removed.

Kolekcijas reklāmas

Šīs reklāmas, kuras piedāvā tikai mobilajām ierīcēm, ļauj jums demonstrēt vienu vai vairākus produktus, kurus klienti var noklikšķināt, lai nopirktu.

Kolekcijas reklāmas pāri ar tūlītēju pieredzi (vairāk par tālāk minētajiem), lai cilvēki varētu nopirkt jūsu produktus, neatstājot Facebook. Tas padara iepirkšanos tiešsaistē ērti, kad cilvēki ir ceļā, un tiem, iespējams, nav lieliska interneta pieslēguma.

facebook kolekcijas reklāma

Tūlītējās pieredzes reklāmas

Tiešsaistes pieredze reklāmas, ko parasti sauca par Canvas. Viņi ir pilna ekrāna reklāmas formāts, kas ielādē 15 reizes ātrāk nekā mobilā vietne ārpus Facebook, piemēram, šis piemērs no Cirque du Soleil.

facebook instant reklama

Ja jūs savā vietnē izmantojat Facebook Pixel (un jums vajadzētu), tas automātiski tiek pievienots jūsu tūlītējās pieredzes reklāmām, lai varētu pilnībā izsekot.

Vadošās reklāmas

Vadošās reklāmas ir pieejamas tikai mobilajām ierīcēm, jo tās ir īpaši izstrādātas, lai cilvēkiem būtu viegli atdot savu kontaktinformāciju bez lielas rakstīšanas. Viņi ir lieliski piemēroti, lai savāktu biļetenu abonementus, parakstītu personu kādam no jūsu produkta izmēģinājumiem vai citādi ļautu cilvēkiem pieprasīt no jums plašāku informāciju.

Philosophy izmantoja vadošās reklāmas, lai popularizētu produktu paraugus Apvienotajā Karalistē, radot vairāk nekā 9000 potenciālo klientu.

facebook philosophy reklāma

Dinamiskās reklāmas

Dinamiskās reklāmas ļauj reklamēt mērķtiecīgus produktus klientiem, kuri, visticamāk, tos interesēs. Piemēram, ja kāds ir apmeklējis produkta lapu vai ievietojis produktu jūsu iepirkumu grozā savā vietnē, bet pēc tam atteicies no pirkuma, dinamiskās reklāmas par šo konkrēto produktu parādīsies savā Facebook barotnē. Tas atgādina potenciālajam klientam pabeigt pirkumu un var būt ļoti efektīva Facebook mārketinga stratēģija.

Piemēram, pēc tam, kad šā mēneša laikā noslēdzu savu maksimālo bezmaksas New York Times rakstu skaitu, es sāku redzēt reklāmas ar abonēšanas piedāvājumu manā Facebook ziņu plūsmā.

facebook new york

Messenger reklāmas

Fotoattēlu reklāmas, videoreklāmas, karuseļlapu reklāmas un dinamiskās reklāmas var iestatīt, lai tās parādītu pakalpojumā Facebook Messenger. Šis papildu izvietojums ļauj jums piekļūt 1,3 miljardiem cilvēku, kuri katru mēnesi izmanto Messenger. Veidojot reklāmu, vienkārši izvēlieties Messenger kā vēlamo izvietojumu (jums ir arī jāizvēlas Facebook plūsma).

Tālāk ir parādīts, kā reklāma izskatās Messenger lietotnē:

Image removed.

Kā reklamēt Facebook: soli pa solim

Ja jums jau ir Facebook uzņēmuma lapa (un jums vajadzētu), varat izveidot Facebook reklāmas kampaņu tieši Facebook reklāmu pārvaldniekam vai Business Manager kontu. Ja jums vēl nav biznesa lapas, vispirms ir jāizveido viens no tiem.

Mēs sekojam reklāmu pārvaldnieka pasākumiem šajā ziņā. Ja vēlaties izmantot uzņēmuma pārzini, varat saņemt informāciju par to, kā izmantot Facebook biznesa vadītāju.

Solis 1. Izvēlieties savu mērķi

Piesakieties Facebook Reklāmu pārvaldniekā un atlasiet cilni Kampaņas, pēc tam noklikšķiniet uz Izveidot, lai sāktu darbu ar jaunu Facebook reklāmas kampaņu.

Facebook piedāvā 11 mārketinga mērķus, pamatojoties uz to, ko vēlaties sasniegt jūsu reklāmā. Lūk, kā tie sakrīt ar biznesa mērķiem:

  • Zīmola izpratne: iepazīstieties ar savu zīmolu jaunai auditorijai.
  • Sasniedziet: izklāstiet savu reklāmu pēc iespējas vairāku jūsu auditorijas lietotāju.
  • Satiksme: velciet datplūsmu uz noteiktu tīmekļa lapu vai lietotni.
  • Iesaistīšanās: sasniegtu plašu auditoriju, lai palielinātu ziņu vai lapu skaitu, palielinātu apmeklējumu jūsu pasākumā vai iedrošinātu cilvēkus pieprasīt īpašu piedāvājumu.
  • Lietotņu instalēšana: lai cilvēki instalētu jūsu lietotni.
  • Videoklipu skatījumi: iegūstiet vairāk cilvēku, lai skatītos savus videoklipus.
  • Intereses radīšana: iegūstiet jaunas perspektīvas savā pārdošanas piltuvē.
  • Ziņas: mudiniet cilvēkus sazināties ar jūsu uzņēmumu, izmantojot Facebook Messenger.
  • Reklāmguvumi: lai lietotāji varētu veikt konkrētu darbību savā vietnē (piemēram, parakstīties uz savu sarakstu vai nopirkt produktu).
  • Kataloga pārdošana: pievienojiet savas Facebook reklāmas savam produktu katalogu, lai parādītu cilvēkiem reklāmas par produktiem, kurus tie, visticamāk, vēlētos iegādāties.
  • Veikala apmeklējumi: brauciet tuvumā esošos uz veikalu pilsētā.

Image removed.

zvēlieties kampaņas mērķi, ņemot vērā šīs konkrētās reklāmas mērķus. Ņemiet vērā, ka uz reklāmguvumiem orientētiem mērķiem (piemēram, pārdošanu) varat maksāt par katru darbību, taču par iedarbības mērķiem (piemēram, par datplūsmu un skatījumiem) jūs maksājat par interesi.

Šajā piemērā mēs izvēlēsimies mērķus "Engagement"(iesaistīšanās). Dažas no opcijām, kuras jūs redzat nākamajās darbībās, nedaudz mainīsies atkarībā no tā, kuru mērķi esat izvēlējies.

2. solis. Nosauciet savu kampaņu

Dodieties uz leju, lai norādītu savu Facebook reklāmas kampaņu un izvēlētos, vai iestatīt A / B sadalījuma testu. Jūs arī izvēlēsieties, vai ieslēgt budžeta optimizāciju. Šī opcija var būt noderīga, ja izmantojat vairākas reklāmu kopas, taču tagad varat to atstāt izslēgtu.

Mērķa "Iesaistīšana" ietvaros jūs arī izvēlēsities koncentrēties uz pēcpaņemšanu, lapu labošanu vai atbildes uz notikumiem. Šajā piemērā mēs izvēlēsimies lapu.

Image removed.

Noklikšķiniet uz Iestatīt reklāmu kontu, lai turpinātu.

3. solis. Izveidojiet sava reklāmas kontu

Ja esat jau izveidojis kontu, protams, jūs neredzēsiet šo soli. Jūs dosieties tieši, lai atlasītu mērķauditoriju.

Bet, ja jūs esat jauns Facebook reklamētājs, šeit jāievada kādi galvenie konta dati. Ievadiet savu valsti, vēlamo valūtu un laika joslu, pēc tam noklikšķiniet uz Turpināt.

Izvēlieties gudri, jo, ja vēlaties vēlāk mainīt šīs opcijas, jums būs jāizveido atsevišķs reklāmas konts.

4. solis. Atlasiet mērķauditoriju

Šī ekrāna augšdaļā jūs nosaucat savu Facebook reklāmas kampaņu un izvēlies, kuru lapu reklamēt.

Image removed.

Ritiniet uz leju, lai sāktu veidot mērķauditoriju savām reklāmām.

Jūs redzēsit pirmo iespēju, lai pievienotu pielāgotu mērķauditoriju cilvēkiem, kuri jau ir mijiedarbojušies ar jūsu uzņēmumu pakalpojumā Facebook vai no tā. Mums ir atsevišķs ceļvedis, kas palīdzēs jums iepazīties ar Facebook pielāgotajām mērķauditorijām, tāpēc šeit mēs koncentrēsies uzmanību uz mērķauditorijas atlases iespējām.

Sāciet, atlasot mērķa atrašanās vietu, vecumu, dzimumu un valodu. Veicot atlasi, ekrāna labajā pusē skatieties auditorijas lieluma rādītāju, kas ļauj uztvert potenciālo reklāmu sasniegšanu.

Tagad ir pienācis laiks precīzai mērķauditorijai. Atcerieties: efektīva mērķauditorijas atlase ir galvenais, lai maksimizētu IA, un trūkst veidu, kā mērķēt auditoriju, izmantojot Facebook maksas reklamēšanu. Šeit jums ir divi lauki, lai jūsu auditorija tiktu izvēlēta pēc jūsu izvēles.

  • Detalizēta mērķauditorijas atlase: izmantojiet šo lauku, lai konkrēti iekļautu vai izslēgtu cilvēkus, pamatojoties uz demogrāfiskajiem datiem, interesēm un uzvedību. Šeit jūs varat iegūt īsti specifisku. Piemēram, jūs varētu izvēlēties atlasīt mērķauditoriju, kas interesējas gan par meditāciju, gan jogu, bet izslēdziet cilvēkus, kurus interesē karstā joga.
  • Savienojumi: varat atlasīt vai izslēgt lietotājus, kuriem ir esošs savienojums ar jūsu Facebook lapu, jūsu lietotni vai notikumu, kuru pārvaldījāt. Piemēram, ja vēlaties sasniegt jaunu mērķauditoriju, jūs izvēlējāties "Izslēgt lietotājus, kuriem patīk jūsu lapa." Ja vēlaties reklamēt piedāvājumu vai jaunu produktu esošajiem fanu lietotājiem, atlasiet "Personas, kurām patīk jūsu Facebook lapa", lai sasniegtu cilvēkus. kuri jau zina savu zīmolu.
  •  

5. Solis. Izvēlieties savu Facebook reklāmas izvietojumu

Ritiniet lejup, lai izvēlētos, kur tiks rādītas jūsu reklāmas. Ja jūs esat jauns Facebook reklamētājs, vienkāršākā izvēle ir izmantot automātiskos izvietojumus. Izvēloties šo opciju, Facebook automātiski ievietos jūsu reklāmas pakalpojumos Facebook, Instagram, Messenger un Auditorijas tīklā, kad tie, visticamāk, saņems vislabākos rezultātus.

Ja jums būs vairāk pieredzes, iespējams, vēlēsieties izvietot savas Facebook reklāmas konkrētās vietās. Jums ir šādas iespējas:

  • Ierīces tips: mobilais, darbvirsmas vai abas.
  • Platforma: Facebook, Instagram, Auditorijas tīkls vai Messenger ar vairākām apakšizvēlnēm katrā kategorijā (piemēram, plūsma pret labo sleju un Stāsti).
  • Mobilās ierīces un operētājsistēmas: iOS, Android vai abas.

Image removed.

Solis 6. Iestatiet budžetu un grafiku

Tālāk jūs izlemjat, cik daudz naudas jūs vēlaties tērēt jūsu Facebook maksas reklāmai. Varat izvēlēties ikdienas vai kalpošanas budžetu, pēc tam iestatīt sākuma un beigu datumus, ja vēlaties plānot savu reklāmu nākotnē, vai arī izvēlēties, lai to tūlīt izpildītu.

Image removed.

Ņemiet vērā, ka jūsu maksas reklamēšana saskaņā ar grafiku var būt visefektīvākais veids, kā iztērēt reklāmas budžetu, jo jūs varat izvēlēties tikai, lai jūsu reklāma tiktu rādīta, kad jūsu mērķauditorija, visticamāk, atrodas pakalpojumā Facebook. Jūs varat iestatīt grafiku tikai tad, ja esat izveidojis reklāmai visu laiku savu budžetu.

Kad esat veicis atlasi un esat apmierināts ar auditorijas lieluma rādītāju, noklikšķiniet uz Turpināt.

7. solis. Izveidojiet savu reklāmu

Vispirms izvēlieties reklāmas formātu, pēc tam ievadiet reklāmas tekstu un multivides komponentus. Pieejamie formāti būs atkarīgi no kampaņas mērķa, kuru esat izvēlējies šī procesa sākumā.

Image removed.

Izmantojiet priekšskatījuma rīku lapas apakšdaļā, lai pārliecinātos, ka reklāma izskatās piemērota visiem potenciālajiem izvietojumiem (mobilā ierīce, galddatoru ziņu plūsma, labā sleja un tā tālāk). Kad esat apmierināts ar savām izvēlēm, noklikšķiniet uz pogas Apstiprināt pogu, lai iesniegtu savu pasūtījumu, pēc tam pagaidiet, lai saņemtu e-pastu no Facebook, paziņojot, ka jūsu reklāma ir apstiprināta.

Facebook reklāmas specs

Facebook reklāmu attēla un video specs

Ir daudz informācijas, kas jāpatur prātā, lai jūsu attēli un videoklipi būtu gatavi Facebook reklāmām.

Lai plānotu efektīvas reklāmas, jums jāpatur prātā raksturlielumi. Viss, kas pārsniedz šos teksta ierobežojumus, tiks pārtraukts.

Jums arī jāsaprot, kāda veida Facebook reklāmas darbojas, strādājot ar katriem iepriekš aprakstītajiem reklāmas kampaņas mērķiem.

Foto reklāmas

  • Virsraksts: 25 rakstzīmes
  • Saišu apraksts: 30 rakstzīmes
  • Korpusa teksts: 125 rakstzīmes
  • Kampaņas mērķi: visi, izņemot videoklipu skatījumus

Videoreklāmas

 

  • Virsraksts: 25 rakstzīmes
  • Saišu apraksts: 30 rakstzīmes
  • Korpusa teksts: 125 rakstzīmes
  • Kampaņas mērķi: visi, izņemot videoklipu skatījumus

Karuseļu reklāmas

  • Virsraksts: 40 rakstzīmes
  • Saišu apraksts: 20 rakstzīmes
  • Korpusa teksts: 125 rakstzīmes
  • Kampaņas mērķi: visi, izņemot saistību un videoklipu skatījumus

Slaidrādes reklāmas

 

  • Virsraksts: 25 rakstzīmes
  • Saišu apraksts: 30 rakstzīmes
  • Korpusa teksts: 125 rakstzīmes
  • Kampaņas mērķi: visi, izņemot videoklipu skatījumus

Kolekcijas reklāmas

 

  • Virsraksts: 25 rakstzīmes
  • Saišu apraksts: n / a
  • Korpusa teksts: 90 rakstzīmes
  • Kampaņas mērķi: satiksme, reklāmguvumi, kataloga pārdošana, veikalu apmeklējumi

Tūlītējās pieredzes reklāmas

 

  • Virsraksts: Nav stingri ierobežojumi - ievietojiet teksta blokus, izmantojot Facebook veidnes
  • Saišu apraksts: (tāpat kā iepriekš)
  • Korpusa teksts: (tāpat kā iepriekš)
  • Kampaņas mērķi: visi, izņemot svina ģenerēšanu, kataloga pārdošanu un ziņojumus

Interesi raisinošās reklāmas

 

  • Virsraksts: 25 rakstzīmes
  • Saišu apraksts: 30 rakstzīmes
  • Korpusa teksts: 125 rakstzīmes
  • Kampaņas mērķi: Svina radīšana

Messenger reklāmas

 

  • Virsraksts: 25 rakstzīmes
  • Saišu apraksts: n / a
  • Korpusa teksts: 125 rakstzīmes
  • Kampaņas mērķi: zīmola izpratne, sasniedzamība, datplūsma, lietotņu instalācijas, reklāmguvumi, kataloga pārdošana, ziņojumi

Facebook reklāmas padomi

Saglabājiet šīs svarīgās stratēģijas, lai maksimāli izmantotu savas Facebook reklāmas centienus.

Eksperimentējiet ar mērķauditorijas atlasi auditorijā

Sāciet ar šauru auditoriju un pēc tam paplašiniet to lēnām, vienlaikus pievienojot vienu interešu kategoriju. Piemēram, jūs varētu sākt ar mērķauditoriju, kas īpaši interesējas par "Napa Valley wine tours", un pēc dažām nedēļām to paplašināt, pievienojot "vīna degustāciju", "pārtiku un vīnu" un tā tālāk. Tādējādi jums būs laba ideja par to, kā mērķauditorijas paplašināšana ietekmē jūsu rezultātus.

Šajā rakstā mēs iesakāmam šo koncepciju, kā izmantot Facebook auditorijas ieskatus.

Varat arī izmantot mērķauditorijas atlasi mērķauditorijai, lai izveidotu dažādas reklāmas grupām, kas saistītas ar dažādiem uzņēmējdarbības mērķiem. Piemēram, jūs varat runāt ar esošajiem klientiem atšķirīgi, nekā jūs darāt ar cilvēkiem, kuri pirms tam nekad nav dzirdējuši par jūsu uzņēmumu, vai piedāvāt akcijas, pamatojoties uz jūsu esošajām attiecībām.

Ja jums ir vietējā uzņēmējdarbība, varat mērķēt auditoriju ar zip vai pasta indeksu. Tas ir arī noderīgi, ja jūs zināt, ka konkrēta pilsēta vai apkārtne labi pārveido.

Izvēloties mērķauditorijas atlases iespējas, uzmanieties ar pieņēmumiem, ko veicat par savu auditoriju. Kopš pārcelšanās uz Eiropu es saņemu daudz Facebook reklāmas, kas ir perfekta, pamatojoties uz to, kur es dzīvoju. Viena problēma: viņi ir holandiešu valodā, par ko es nerunāju (vēl). Reklāmdevēji maksā, lai rādītu man reklāmas, kuras es nesaprotu, ko viņi varētu viegli izvairīties, atlasot valodu.

Izmantojiet Facebook Pikseli

Facebook pikseļi ir mazs koda gabals, kas var ievērojami ietekmēt jūsu Facebook reklāmas kampaņu. Kad jūs savā vietnē ievietojat kodu, tas ļaus jums izsekot reklāmguvumus, atkārtotu mārketingu lietotājiem, kuri jūsu vietnē ir skatījuši produktu un izveidojuši dzīvajiem mērķauditorijas.

Pat ja jūs vēl neesat gatavs iesaistīties daži no daudz attīstītākajām stratēģijām, kuras jūs varat īstenot ar Facebook Pixel, to tagad vajadzētu instalēt. Tādā veidā jums būs pieejami izsekošanas un atkārtotā mārketinga dati, kad esat gatavs sākt optimizēt savas Facebook reklāmas.

Pārbaudi visu
Svarīgi neuzskatīt pieņēmumus par to, kas darbosies un kas netiks rādīts jūsu Facebook reklāmās. Katru reizi, kad jūs mēģināt kaut ko jaunu, jums vajadzētu pārbaudīt to pret savām iepriekšējām Facebook reklāmām, lai jūs varētu redzēt, vai veicat uzlabojumus tiem rādītājiem, kas jums visvairāk attiecas.

Galu galā gudrība par labajām Facebook reklāmu praksēm pastāvīgi mainās, taču tikai jūs zināt, kas darbojas jūsu konkrētai auditorijai. Un vienīgais veids, kā jūs varat saglabāt šīs zināšanas, ir pārbaudīt.

Izsekojiet un optimizējiet veiktspēju
Cieši pārraugiet, kā jūsu kampaņas darbojas Facebook Reklāmu pārvaldnieka informācijas panelī. Ja kampaņa nedarbojas, izņemiet budžetu un ievietojiet to reklāmā kas darbojas.

Ja jūs tikai sākat darbu, varētu būt lietderīgi palaist vairākas reklāmas ar nelielām mērķauditorijām un budžetam. Kad esat noskaidrojis, kas vislabāk darbojas, izmantojiet labāko kā primāro kampaņu.

 

Komentāri ( 0 )

Atstāj komentāru

Šī lauka informācija tiks turēta privāti un netiks rādīta publiski.

Restricted HTML

  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.