Skip to main content

Ekomercija ir domāta visiem

e-komercija domāta visiem

Ekomercija ir domāta visiem

 E-komercija ir paredzēta visiem. Būsim godīgi: papīra nauda un ikmēneša algau ietekme samazinās. Tiešais depozīts, automatizēti maksājumi,
tiešsaistes norēķinu un vairāku ienākumu plūsmas ir nākotnes modelis. Ir pienācis laiks izcelt e-komerciju. 
Tas var nozīmēt, ka vietējie uzņēmumi nonāk globālā tirgū, bezpeļņas organizācija piesaista jaunus ziedotājus, freelancer darbinieki, kuri veic norēķinu pakalpojumus tiešsaistē, radītāji kas saprot, ka viņiem ir kaut kas, ko piedāvāt pasaulei.
E-komercija ir paredzēta visiem. Ieskaitot tevi.

Visi

Tātad, kā e-komercija darbojas priekš visiem? Sāksim aplūkojot vairākas īpašas situācijas. Tie var nebūt piemērojami tieši jums, bet mēs domājam, ka jūs sāksit redzēt dažas idejas kas var jums palīdzēt. Un ja nē, neuztraucieties. Pēc šiem īpašos gadījumos mēs aptversim iespējas ikvienam.

Vietējais Bizness

Visi saprot lielus veikalus, piemēram, Amazon izmantojot e-komercija. Ekomercijas paraugs ir Amazon. Visi lielilākie un veiksmīgākie tirdzniecības uzņēmumi kā WalMart, Target, Best Buy un citi izmanto e-komerciju.

Bet vai e-komercija patiešām attiecas uz vietējiem uzņēmumiem? Jā!
Ikviens uzliek savu roku un pauž bažas par to, kā Interneta milži nogalina ielas veikalus. Bet vietējie uzņēmumi netaisās prom. Viņiem vienkārši jāpārvieto viņu fokus uz digitālo realitāti. Uzņēmumiem vajag vienlaikus domājiet vietējā un globālā līmenī.

E-komercija var nodarīt to pašu vietējiem uzņēmumiem ko izdarīja Amazon. Internets iznīcināja ģeogrāfiskos ierobežojumus, un tas padarīja Amazon tik veiksmīgu, kāds tas ir patreiz. Vietējie uzņēmumi pēc būtības ir lokāli, bet viņiem nevajag ierobežoties. Kā būtu uztraukties par ielas un ekomercijas veikalu. Dariet abus!
Vietējiem uzņēmumiem var būt vislabākie no abām pasaulēm: viņi var būt vietējā iestāde, kas savieno ar tūlītēju sabiedrība, taču tās var arī sasniegt globāli, pārdodot
produktus visā pasaulē. Ņemot vērā ģeogrāfisko ierobežojumumu pazušanu. Iedomājieties potenciālos klientus.
Sadalīsim tos.

Mazumtirdzniecība

E-komercija var būt ievērojams stimuls vietējiem veikaliem. Amazon nodrošina ekomerciju un perfektus loģistikas risinājumus, bet viņiem trūkst stila, modes un attieksmes ko spēj piedāvāt vietējie veikali.
Paņemiet lielāko sava produkta spēku un uzsākiet veiksmīgu tirdzniecību internetā. Neļaujiet vietnei ierobežot ģeogrāfisko atrašanās vietu un attālumu. Izmantojiet savu stilu visā pasaulē.

Tirgoties internetā nozīmē arī uzlabotu iepirkšanās pieredzi vietējiem klientiem. Cilvēki var apskatīties un labāk iepazīt jūsu produkciju internetā, tādejādi veicot labāku izvēlni. Un tas dod iespēju iepirkties 24/7.

Pārdodiet vairāk produktus, efektīvāk un dariet to kas jums izdodas labāk.

Ražošana

Ekomercija padara tirgošanos vieglāku un efektīvāku. Ražotāji no tā tikkai iegūst. Piemēram vieglāk iepirkties un atrast ražotāju. Ir pienācis arī ražotājim virzīties uz ekomerciju un pieņemt izaicinājumu. 

Restorāni

Pizza Hut aizsāka tirdzniecību internetā 1994. Cilvēki gatavi uz visu dēļ laba ēdiena un piedāvājuma.

Un tas var būt vairāk par zīmolu nekā ēdienu. Daži restorāni tirgo zīmola produkciju.

Bezpeļņas Organizācijas

Pirmkārt un galvenokārt, ekomercija ļauj piesaistīt bezpeļņas organizācijām ziedojumus internetā. Tas var būt nozīmīgi.

Ziedojumu vākšana ir bieži vien par iespējām dot, un tiešaites ziedojumi ir vieglākais veids kā to panākt. Tam ir daudz priekšrocību:

  • Ātra: Nav jāgaida, kamēt kaut kas atnāks par pastu. Darijums notiek momentāli un mirklī.
  • 24/7: Atbalstītāji var ziedot kad vien vēlās. Nav nepieciešamība pēc zvanu centriem.
  • Darbinieki: Nav nepieciešami jauni darbinieki. Izstrādājot sistēmu viss notiek automātiski.
  • Atkārtoti ziedojumi: Vienkārši pieņemot vienreizējus ziedojumus, mēs varam pieņemt ik-mēneša vai cita perioda atkārtotus ziedojumus automātiski, kas strādā un darbojas ļoti efektīvi ilgtermiņā.
  • Ziedotāju saraksts:  Viegli pārvaldāms ziedotāju saraksts, viegli komunicēt un nosūtīt visiem ziņas vienlaicīgi.
  • Vairāk opciju: Variet piedāvāt vairākus veidus ziedojumiem. Pieņemiet kredīt kartes, PayPal, bankas transfērus un vairāk. Padariet to viegli pašiem ziedotājiem izvēlēties viņiem ērtāko veidu.

Tiešsaites ziedošanai ir savas izmaksas. Jums ir jāsedz kredīt karšu transakcijas izmaksas un uzturēšanas maksas. Katra darījuma izmaksai nevajadzētu pārsniegt 2-3% maksas robežu.

 

Iegūstiet visvairāk no Tiešsaites ziedojumiem

Ja piesiastīsiet ziedojumu internetā, jūs vēlaties to darīt pēc iespējas efektīvāk. Jūs nevarat tikkai pievienot ziedojuma sadaļu un cerēt, kad ziedojumi ripos paši. Tā pat kā viss kas saistīts ar ekomerciju un mārketingu, jums vajadzēs ieguldīt darbu, lai viss darbotos kā vēlaties.

  • Svarīgums: Pirmkārt jums vajag izcelt ziedošanas pogu un padarīt to svarīgu. Tai ir jābūt galvenajā izvēlnē un brīvi pieejamai no visām lapām. Ziedotājiem nevajag pavadīt, laiku lai to meklētu.
  • Vienkāršība: Saglabājiet ziedošanas veidlapu vienkāršu. Jūs nevēlaties pieprasīt lieku informāciju no ziedotājiem. Ir svarīgi paprasīt e-pasta adresi, lai efektīvi komunicētu, bet katrs nākamais ekstra solis var izrādīties lieks.
  • Atbildies uz Jautājumiem: Caurspīdīgums un vispārēja saprašana, atbildiet uz visiem jautājumiem un neskaidrībām, kas radušās saistībā ar ziedošanu. Informējiet cilvēkus, kur saziedotās finanses nonāk, un informējiet ziedotājus vai cilvēkiem pienākas nodokļu atlaides un nosūtiet rēķinus. 
  • Uzticība: Jums ir jāpierāda, kad esat uzticams. Piedāvājiet informāciju par finanšu vēsturi.
  • Drošība: Izmantojiet SSL sertifikātus, par ja tas nav nepieciešams. Tas ir labs, veids kā aizsargāt klientu datus un veidotu lielāku uzticību.
  • Informācijas atklāšana:  Izveidojiet precīzu lietošanas pamācību (Privacy Policy), kas parāda kā jūs izmantojiet ziedotāju informāciju.
  • Pierādiet to: Cilvēki ziedo bezpeļņas organizācijām, kad viņi uzticās misijai un redz organizācijas rezultātus. Viens vaids kā piesaistīt ziedojumus, ir parādīt sava darba augļus un parādīt, kā paveiciet sacīto. Jums vajadzētu būt ziņu nodaļai web lapā, kurā jūs runājiet par saviem sasniegumiem. Parādiet, kad ziedojumi nonāk pareizajās rokās un tiek sasniegti vēlami rezultāti. Tas ir veids kā veidot uzticību.

Apskatijām labus veidus kā piesaistīt vairāk ziedotājus un veidot uzticību. Šiem ir jābūt pamata uzbūves blokiem bezpeļņas pasaulē. Un ir svarīgi ievietot visus principus, kad izstrāda'jiet ziedošanas sastāvdaļu.

Abonementi un vairāk

Vēl viens efektīvs veids lai vairotu ziedojumus ir netikkai pieņemt ziedojumus, bet piedāvāt vairāk kā vienkāršu ziedošanu.

Automātiska maksāšana ir ceļš par kuru doties un piedāvāt abonomentus ir vienkārš veids kā padarīt ziedošanu efektīvāku. Tā var būt "ieteiktā, bet ne obligātais" pierakstīšanās veids jaunumiem un piedāvājot ziedotājiem īpašu pieeju.

Vēl viens veids ir vairot ziedošanu ar dāvanu kataloga palīdzību. Jūs konkrēti pasakiet kāda ziedošanus summu gaidiet un, pielīdziniet saziedoto summu konkrētai dāvanai. Tas padara ziedotājiem skaidrāku izvēlni.

Pasākumi

Ekomercijas bezpeļņas oeganizācijām nav tikkai, lai pieņemtu ziedojumus. Bezpeļņas organizācijām ir arī citas vajadzības, piemēram pasākumu reģistrēšanās. Jūs variet tirgot biļetes internetā padarīt lietas vienkāršāķas. Un jums nav jābūt, lielai organizācijai, lai padarītu ekomerciju par noderīgu. Tā darbojas arī lieliski mazākās organizācijās.

Pārdodiet lietas

Un bezpeļņas organizācija, var arī pārdot lietas tāpar kā visi pārējie. Par to ko pārdot un kā to darīt, mēs runāsim vēlakajās nodaļās, bet ir daudzi veidi kā izpausties bezpeļņas organizācijām.

Ja jūs veidojiet jebkāda veida saturu ir dažādi veidi kā pārveidot materiālus produktos, ko variet pēc tam tirgot. Raksts no dibinātāja, bloga raksts no ceļojošā darbinieka, raksti no CEO vai ziedotājiem var pārtapt grāmatās. 

Bezpeļņas organizācijām piemīt vēlme visu dot par velti. Tā ir lieliska stratēģijas, lai dalītos ar savu ziņu, bet ne visam ir jābūt bezmaksas. Iespējams tie raksti un video ir bezmaksas, bet kad jūs to visu apkopojiet grāmatā vai DVD, jūs par to prasiet samaksu. Jūs būsiet pārsteigts cik cilvēki ir gatavi maksāt par vērtīgu saturu un gatavi atbalstīt jūsu idejas un ērtumu, kad tas viss apkopots vienā kopienā-ekomercijā.

Personiskie un Profesionālie Pakalpojumi

Viens sektors kur izslīd cauri ekomercijai ir pakalpojumu industrija. Pārāk bieži pakalpojumi tiek sniegti pa taisno personām, kas padara interneta apmaksu nevajadzīgu.

Kāpēc maksāt tiešsaitē ja var veikt transakciju pa taisno personai ?

Jūs variet izveidot savu zīmolu, iekasējot samaksu internetā un koncentrējoties uz pakalpojumu sniegšanas kvalitāti. Ekomercija, var atvieglot un ļaus jums koncentrēties uz svarīgo, kvalitatīvas iunformācijas un pakalpojuma sniegšanu. Papildus, ekomercija atvieglo uzticamīgu un ļauj iepriekš samaksāt par pakalpojumu, cilvēkiem nav jānēsā līdzi skaidrās finanses.

Protams, tas arī atkarīgs no pakalpojuma veida. Un bieži vien ekomercija ir ērts veids, kā pielāgoties klientu vajadzībām. Apskatīsim konkrētus argumentus:

  • Vienkāršība. Ir daudzi pakalpojumi, kas nenotiek personām satiekoties, līdz ar to ekomercija atvieglo un uzlabo apmaksas procesu.
  • Ātrums: Tiešsaites maksājumi ir ātri un efektīvi. Nav vajadzība sūtīt liekus rēķinus un apmaksas turp un atpakaļ. Samaksa ir tūlītēja.
  • Tas ir zaļi. Tiešsaites maksājumi nozīmē mazāk papīra darbus. Jūs neprintējiet rēķinus, nosūtot tos. 
  • Sadarbība. Apmaksa internetā var veicināt klientu pieredzi. Jums nav jākoncetrējas karšu izmantošanai un variet koncentrēties uz cilvēkiem. Variet sarunāties efektīvi ar cilvēkiem un būt daudz personiskāks. Klienti atcerēsies šīs veiksmīgās attiecības, jūs veidosiet sakarīgas attiecības, kas liks atgriezties klientiem.
  • Abonoments. Atkārtota apmaksa. Lielisks bonus interneta maksājumiem, ir automātiska rēķinu izsūtīšana pa nedēļām, mēnešiem utt. Klientiem nav jāiegaumē veikt apmaksu, un jums nav jāseko visam līdzi. Tas viss notiek automātiski.
  • Pieeja internetā. Pareizi iveidojot ekomercijas sistēmu, jūs variet piedāvāt klientiem pieeju maksājumu vēsturei. Ļaujot viņiem apskatīt vēsturiskos maksājumus, labot datus un vairāk. 
  • Vairāk pārdevumu. Variet vairāk pārdot piedāvājot dāvanu sertifikātus. Klientiem nosūtiet specializētas dāvanas. 

Ekomercija neizskatās, kā nepieciešamība daudziem pakalpojumiem, bet tas var uzlabot pakalpojuma kvalitāti.  Tas atvieglo sistēmu jums un klientiem, un ļauj jums izcelties uz pārējo fona.

Ekomercija ir visiem domāta.

Lielā Iespēja: Izveido & Pārdod

Ekomercija var arī nostrādāt, pat ja tā nešķiet sākumā. 

Bet patiesā ekomercijas iespēja, ir jauni ienākuma veidi. Tā var arī nešķist sākumā, tas prasa domāšanas maiņu un uzticēšanos. Ekomercija ļauj tirgoties, brīžos, pat kad jums var šķist, kad jums nav ko tirgot. Ekomercija iestumj transakcijas ceļos, un ļauj tirgot lietas, ko pat neapsvērāt tirgot. 

Tas ir digitālās pasaules brīnums, kas padara visus publicētājos, rakstniekos, ierakstu studiju kompānijās un utt. Tās ir priekšrocības kas nāk kopā ar ekomerciju. Veiksme vair nav ierobežota priekš dažiem veiksmes stāstiem. Jūs variet tirgoties, veicināt ienākumus, ar kuriem jums pietiek iztikai un dzīves organizēšanai.

Tāpēc mēs sakām, kad ekomercija ir domāta visiem. Ir iespēja visiem. Tas var nozīmēt neaizvietot jūsu patreizējo darbu un pārveidojot to par Amazoni, bet ir vērts mēģināt.

Radot un pārdodot lietas ir liels solis uz priekšu sadalot ienākumus un pievienojoties ražotāju ekonomijā. Mēs uzskatā, kad katram tas ir jāapsver.

Kādēļ man ir jātirgo kaut kas ?

Protams mēs domājam tā ir lieliska ideja. Bet kapēc jums izniekot laiku mēģināt, tirgot kaut ko, jas tā nav jūsu biznesa galvenā sastāvdaļa. 

Kāpēc tirgošana, ir kaut kas kas katram jāapsver ?

Lielisks jautājums. Mums ir pietiekami daudz iemeslu. Gatavs?

  1. Ekonomijas radīšana: Laipni lūgts ekonomijas attīstībā. Pagātne ir laiks, kad mums bija jāiegulta 8h darba ikdienā citu labā. Tagad mēs paši radām lietas. Varam strādāt priekš sevīm. Tā ir domāšanas izmaiņa. Jūsu galvenais peļņas avots var būt pakalpojumu sniegšana. Jūs veiciet pakalpojumu, par kuru jums ssamaksā.  Bet tai pat laikā jūs variet radīt produktus balstoties uz savu pakalpojumu. Jūs variet atrast veidu kā iesaiņot savus pakalpojumus un palielināt savus ienākumus. 
  2. Iekaro nezināmo. Jums ir tikai 24 stundas dienā. Jūs tikkai varat tirgoties noteiktas stundas dienā. Ir limitēts cik daudz variet tirgoties. Galu galā viss jūsu bizness ir limitēts no tirgošanās stundām un cilvēkiem. Vienīgi ja jūs spējat izmantot ekomerciju, iepakot un tirgot savu produkciju bez  termiņiem. Jūs iegultiet nepieciešamās stundas izveidojot produktu, un tas veido peļņu un veido pienesumu beztermiņā.
  3. Domājiet un rīkojieties kā uzņēmējs. Lielas kompānijas netur naudu uz galda, bet gan izmanto to , lai radītu pievienoto vērtību. Radot vairāk ieņēmumus. Lietas ko jūs radiet, ir vērtīgas. Atrodiet veidu kā tās iesaiņot un tirgot. Viss ko jūs dariet ir pārveidojiet savas vērtības naudā, par ko cilvēki ir gatavi maksāt.  Izmantojiet biznesa zināšanas kas darbosies jūsu labā. Padariet jūsu vērtības, citu cilvēku vērtībās.
  4. Ienākumi, kas darbojas jūsu labā. Viss ko jūs dariet, var tikt pārvērsts par preci, ko cilvēki vēlās un izmantos. Ja jūs pieņemiet reklāmas, jūsu vietnē, jūs atbaidiet cilvēkus. Ja reklamējiet personīgi citu cilvēku produkciju, arī tad jūs atbaidiet potenciālos pircējus. Neiznokojiet enerģiju, reklamējot citu cilvēku produkciju, bet gan radiet savu produkciju, ieguldiet enerģiju, lai cilvēki dzirdētu par jums un jūsu produktiem un pakalpojumiem. Jums pašiem jāveido produkcija un jāveido zīmols.
  5. Riks un peļņa. Ja vēlaties pelnīt ar savām zināšanām un pieredzi jums būs jāuzņemas risks. Radīt lietas, ietver daudz riska. Bet tai pat laikā tas iekļauj peļņas faktoru. Dalieties ar savu peļņu un piesaistiet citus cilvēkus. Internets paver jūsu durvis plašākas, rada daudz radošu veidu kā pelnīt internetā.
  6. Stabilitāte.Tā ir sīksta pasaule aiz durvīm. Mēs esam pieredzējuši dažādas ekonomiskās situcācijas, svārtības, kas var uzlabot, gan arī pasliktināt tirdzniecību. Jūsu peļņa var jebkurā brīdī pazust. Jūs nekkad nevariet noteikt un paredzēt, kas notiks tuvākajā nākotnē. Ir ļoti maz drošības. Tāpēc tas ir vēl jo svarīgāk uzņemties atbildību par sevīm un apkārt notiekošo. Pārdodot grāmatu iespējams neveidos pietiekami daudz peļņas, bet tas ir sākums, lai virzīties no 8 stundu darba vietas uz kaut ko jaunu. Tā ir papildus iespēja radīt peļņu bez pūlēm, kas var radīt jaunas iespējas un atvērt plašāku pasauli jūsu uztverei.
  7. Jūsu pašu uzņemšanās. Neviens var nelasīt jūsu rakstus mūsdienu ekonomiskajā  vidē. Bet turpiniet veidot, pārveidot un dalieties ar savām zināšanām, un galu galā izveidojiet iemeslu tam visam nostrāda't jūsu labā. 

Digitālās Pasaules Brīnumi

Ir daudz lietu ko pārdot internetā, bet viena no interesantākajām lietām ir digitālais produkts. Ir tik daudz iespēju un variantu pārdodot digitālo produktu. Tā ir lieliska tirgus iekarošanas iespēja.

Veikals un klikšķi

Kādreiz cilvēki diskutēja, ko būvēt, interneta veikalu vai patstāvīgu ielas veikalu. Tagad ir jābūvē abi. Divi vienā.

Papildus tam ir ir mainījies galvenais produkts. Fizikāls produkts ir pārgājis uz digitālo produktu. Viss sākās ar mp3 radio playeriem, un pārgājis uz spotify un Youtube. Kindle to pašu ir izdarījis grāmatu industrijā. Digitālie produkti ir spēks ar ko rēķināties tagadnē. 

Pāreja no ielas veikaliem un klišķu veikaliem ir ievērjojama. Tas iamaina daudz ko. 

Bez Noliktavām

Viena no lielākajām izmainņām, ir kad noliktavas nav nepieciešamība. Fiziskiem produktiem ir nepieciešma produktu piegāde, noliktvas pakalpojumi, pārvadājumi un transporta pakalpojumi. Amazonei ir cieša sadarbība ar Pasta pakalpojumiem, lai piegādātu preces līdz durvīm. Un arvien vairāk notiek saruna par piegādi ar dronu starpniecību.

Bet digitāliem produktiem to nevajag. 

Ja tirgojieties ar digitāliem produktiem, jums nav nepieciešams sarežģīt biznesa modeli. 

Bez Piegādes

Viena no lielākajām priekšrocībām digitālajiem produktiem ir nav nepieciešamība pēc piegādes. Jums nav jāuztraucas par iepakošanu, izsūtīšanu un piegādi. Klientiem nav jāgaida piegāde.

Digitālie produkti tiek piegādāti momentāni. Tas nozīmē apmierināt klientus uzzreiz. Ne tikkai klientiem nav jāgaida piegāde, bet viss notiek uzzreiz.

Vairāk Peļņas

Ko tas nozīmē vairāk naudas var pelnīt ar digitāliem produktiem. Jums var piederēt veikals ar daudziem prdoduktiem, kuri ir digitāli. Jūs variet koncentrēties uz pārdošanu. Bet tas nenozīmē, kad jums ir tikkai jātirgo digitāli produkti. 

Lietas ko Vari Pārdot 

Ekomercija var būt priekš visiem, jo jūs atradīsiet ko pārdot.

10 lietas ko variet pārdot:

  1. Blogeri var pārdot e-grāmatu ar rakstu kolekciju
  2. Ja uzstājaties publiski, variet pārdot prezentācijas un ierakstus
  3. Ja esat pieredzējis eksperts kādā jomā. Variet pārdot savas zināšanas un konsultācijas.
  4. Variet pārdot pieeju informācijai, jautājumiem, pasākumiem, ievākt ziedojumus.
  5. Jebko ar jūsu logo. Pārdodiet apģērbu ar logo.
  6. Ja jums ir sekotāji, variet pārdot viņiem
  7. Grupa var pārdot atribūtiku un mūzikas instrumentus.
  8. Dizaineriem ir īpašas spējas pārdot digitālajā pasaulē: variet radīt fontus, tekstus, dizaina komponentus vektora formātā. 
  9. Fotogrāfi var pārdot pakalpojumus un ierāmētas fotogrāfijas, un piedalīties pakalpojumos.
  10. Programētāji, var radīt jaunas lietas.
  11. Radiet lietas, zīmējiet, līmējiet, rakstiet, māciet utt.

Jūs variet tirgot jebko.

Kaut kā Piemērs

Ko jūs variet pārdot ? Kas tā par lietu ?

Tas ir jautājums, ko tikkai jūs variet atbildēt. Ja atbilde būtu tikpat vienkārša kā izlasīt grāmatu, visi to darītu.

Mēs varam palīdzēt ar ierosinājumiem.

Rakstnieki

Raksniekiem jāraksta e-grāmatas. Jebkura veida rakstniekiem, ja jums ir blogs vai veiciet jebkāda veida rakstīšanu, jums jāveido e-grāmatas.

Iespējams jūs rakstiet grāmatas, bet nekkad neesat rakstījis e-grāmatas. Kāpēc to darīt ? Jo jūs to variet. Jūs esiet unikāli poziocinēts, ar talantu, un ar mūsdienās pieejamo tehnoloģiju tas viss ir viegli pieejams, radīt un pārdot savu e-grāmatu. 

Arī ja neesat rakstnieks, bet uzturiet blogu, tas ir egramatas saturs, kurš gaida publicēšanau. Savāciet labāko un jums ir gatava egrāmata.

Kā Man To Izveidot ?

Kā to izveidot būs atkarīgs galu galā no tā, kas tas. Ir tik daudz iespēju. Lai, kas tas arī būtu, tas prasīs darbu un enerģiju. Tas var būt arī tikkai kā papildus, peļņas avots, bet tas prasa pilnīgu nodošanos.

Kā to Tirgot ?

Ir vairākas vietnes, kad vēlas tirgot jūsu produktus: Amazon, Etsy, iTunes, utt. Dažos gadijumos ir labi tirgoties minētajās vietnēs, bet tam nevajadzētu būt primārajai izvēlnei. 

Tā pat kā freelanceriem, bezpeļņas organizācijā, un profesionālajiem pakalpojumiem jums vajag izveidot savu ekomercijas un maksāšanas sistēmas vietni. Jums jāveido naua priekš sevis, nevis priekš 3šo pušu ekomercijas vietnēm.

4 iemesli, lai veidotu savu ekomercijas vietni:

  1. Jūs nosakiet noteikumus. Tas arī iekļauj kādas cenas nosakiet. 3šo pušu vietnēm ir vidēji 6 dienu produktu pārbaudes termiņš, līdz tie izskata produktu un pievieno. Bet savā veikalā, jūs to variet ievietot bez kavēšanās.
  2. Paturiet lielāko daļu peļņas. Tirgojoties Amazon, lielāk;a peļņā jums ir 70%. Amazone patur 30% jūsu naudas. Un ja cena ir virs $9.99, Amazone patur 65% no peļņas. Bet ja tirgojiet savā ekomercijas vietnē, transakcijas cena ir vidēji 2.9% un 30 centis
  3. Jūs veidojiet savu zīmolu. Tirgojot savā veikalā, viss process notiek jūsu ekomercijas vietnē, tas palīdz zīmola attīstībā. Jūs veidojiet ciešākas attiecības ar klientiem. Jūs variet veidot e-pastu saraksti. Jūsu mērķis ir ilgtermiņa attiecību veidošana.
  4. Jūs neaizvērsieties. Arī Amazone iespējas nevērsies ciet, bet viņi maina tirgošanās algoritmus, un tas, kas var strādāt šodien rīt jau var vairs nedarboties. 

Bet ir arī brīži, kad ir vērts tirgot lietas, citos veikalos.

Tirgojiet savā un citu veikalos.

Cilvēki uzticas lieliem tirgotājiem. Viņi ir iemācijušies kā pārdot. Tikkai tāpēc, kad jūsu grāmatu var nopirkt Amazonē, iespējams, lai arī mazāka peļņa, tā var būt arī lielāka peļņa. Daudzi lasītāji ir sasniedzami Amazonē. Sava ekomercijas vietne, var radīt pievienoto vērtību un papildus peļņu.  

Vienīgais veids

Tirgus monopols ir reti sastopams, bet eksitē. Piemēram iOS aplikācijas var tigot tikkai Apple tirgotavā un nekkur citur. 

Vairāk darba

Jums būs jāiegulda vairāk darba un resursu lai izvbeidotu savu veikalu. Un tas nav viegli. Bet tādēļ šī grāmata ir sarakstīta. Un papildus, ir daudz pieejamu materiālu kuri jums var palīdzēt doties par sevis izveidotu ceļu. 

 

 

Komentāri ( 0 )

Atstāj komentāru

Šī lauka informācija tiks turēta privāti un netiks rādīta publiski.

Restricted HTML

  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
uz sākumu